Carl_B Postat 19 februari 2004 Postat 19 februari 2004 I och med att det var min idé att öppna ett Off-topic forum får väl jag börja med en tråd.. Vad gör alla här förutom musik? Jag till exempel jobbar på Volvo i göteborg... - Carl B
Neosus Postat 19 februari 2004 Postat 19 februari 2004 (redigerat) Tjena! Jag är arbetsökande och sofflocks provare på fritiden. Funderar på att studera engelska på distans. Man är alldeles för dålig på utrikiska. Annars är det full rulle in på arbetsförmedlingen (Aldrig får man va i fred...hehe). Redigerat 19 februari 2004 av Grahn
Carl_B Postat 19 februari 2004 Trådstartare Postat 19 februari 2004 Tjena! Jag är arbetsökande och sofflocks provare på fritiden. Funderar på att studera engelska på distans. Man är alldeles för dålig på utrikiska. Annars är det full rulle in på arbetsförmedlingen (Aldrig får man va i fred...hehe). 😠 Hehe okay... har själv varit arbetssökande på arbetsförmedlingen i höstas... tycker inte om o ha me dom o göra... de ända dom sa va: "Skaffa A-Kassa" Så sa jag: "Men ja kan inte få de.. e inte 20 o har inte jobbat 6 månader" "Hopp.. vänta tills du blir 20 då... tack o hej" Svarade dom.. argh.. man blir ju galen!
Neosus Postat 19 februari 2004 Postat 19 februari 2004 Jo det är juh exakt så det går till...man klarar sig utan arbetsförmedling förutom när man vill ha bidrag. 😠
Carl_B Postat 19 februari 2004 Trådstartare Postat 19 februari 2004 Jo det är juh exakt så det går till...man klarar sig utan arbetsförmedling förutom när man vill ha bidrag. 😠 🙂 Haha precis... ska ta o jobba lite nu...
Plus o Minus Postat 19 februari 2004 Postat 19 februari 2004 förutom musiken som bedrivs under olika alias så jobbar jag även som DJ. jobbar även med ett projekt som heter kultur ambassaden. förutom dessa sysselsättningar så är jag en stolt distans student inom multimedia och web design mvh. kultur ambassaden
Carl_B Postat 19 februari 2004 Trådstartare Postat 19 februari 2004 (redigerat) förutom musiken som bedrivs under olika alias så jobbar jag även som DJ.jobbar även med ett projekt som heter kultur ambassaden. förutom dessa sysselsättningar så är jag en stolt distans student inom multimedia och web design mvh. kultur ambassaden trevligt trevligt! Vart pluggar du? O vilken musik-stil spelar du? Redigerat 19 februari 2004 av Carl_B
Claes Holmerup Postat 19 februari 2004 Postat 19 februari 2004 (redigerat) I och med att det var min idé att öppna ett Off-topic forum får väl jag börja med en tråd.. Vad gör alla här förutom musik? Jag till exempel jobbar på Volvo i göteborg... - Carl B Jag jobbar som hårdvaruingen(ting)gör på Datalogic i Malmö ( www.datalogic.se ) och gör reparationer och installationer av industriella streckkodsscanners. Ni har våra scannrar på flera ställen på Volvo... 😠 I övrigt har jag en liten firma på fritiden (länk nedan... ). Redigerat 19 februari 2004 av Claes
Carl_B Postat 19 februari 2004 Trådstartare Postat 19 februari 2004 I och med att det var min idé att öppna ett Off-topic forum får väl jag börja med en tråd.. Vad gör alla här förutom musik? Jag till exempel jobbar på Volvo i göteborg... - Carl B Jag jobbar som hårdvaruingen(ting)gör på Datalogic i Malmö ( www.datalogic.se ) och gör reparationer och installationer av industriella streckkodsscanners. Ni har våra scannrar på flera ställen på Volvo... 😠 I övrigt har jag en liten firma på fritiden (länk nedan... ). Wow.. häftigt 🙂
Plus o Minus Postat 19 februari 2004 Postat 19 februari 2004 förutom musiken som bedrivs under olika alias så jobbar jag även som DJ.jobbar även med ett projekt som heter kultur ambassaden. förutom dessa sysselsättningar så är jag en stolt distans student inom multimedia och web design mvh. kultur ambassaden trevligt trevligt! Vart pluggar du? O vilken musik-stil spelar du? pluggar via NTI skolan. det fanns en period när jag spelade progressive trance alá lemon 8, men numera så lirar jag house och techno, beroendes på min sinnes stämning 😠 mvh. kultur ambassaden
Carl_B Postat 19 februari 2004 Trådstartare Postat 19 februari 2004 förutom musiken som bedrivs under olika alias så jobbar jag även som DJ.jobbar även med ett projekt som heter kultur ambassaden. förutom dessa sysselsättningar så är jag en stolt distans student inom multimedia och web design mvh. kultur ambassaden trevligt trevligt! Vart pluggar du? O vilken musik-stil spelar du? pluggar via NTI skolan. det fanns en period när jag spelade progressive trance alá lemon 8, men numera så lirar jag house och techno, beroendes på min sinnes stämning 😠 mvh. kultur ambassaden Ahh... sköj! 🙂
Plus o Minus Postat 19 februari 2004 Postat 19 februari 2004 Jag till exempel jobbar på Volvo i göteborg... - Carl B bara volvo, inget mer ? j/k 🙂 mvh. kultur ambassaden
Carl_B Postat 19 februari 2004 Trådstartare Postat 19 februari 2004 Njaaa... blir inte tid till så mycke... går upp kl 6 på morronen o e hemma 6 igen... sen blir de väl lite musik i 2-3 timmar o antingen fika eller ut o kröka på onsdagar 🙂
insolitus Postat 19 februari 2004 Postat 19 februari 2004 Själv pluggar man på gymnasiet ett tag till, men letar efter jobb till sommarn. Ifall det är nån som har ett ledigt sommarjobb i Växjötrakten får han gärna säga till! 🙂
Carl_B Postat 19 februari 2004 Trådstartare Postat 19 februari 2004 Själv pluggar man på gymnasiet ett tag till, men letar efter jobb till sommarn.Ifall det är nån som har ett ledigt sommarjobb i Växjötrakten får han gärna säga till! 😎 Hehe... bor i göteborgstrakten.. men om ja skulle höra nåt hör ja av mej 🙂 Va pluggar du för nåt då?
insolitus Postat 19 februari 2004 Postat 19 februari 2004 (redigerat) Hehe... bor i göteborgstrakten.. men om ja skulle höra nåt hör ja av mej 🙂 Va pluggar du för nåt då? Det låter ju bra, tackar. 😎 Jag pluggar natur (för oss som inte vet vad vi vill bli...) så jag vet inte riktigt vad som händer med mig sen, tänkte försöka göra lumpen och sen söka in till ljudingenjör. Får se hur det går, håller tummarna... 😄 Vad gör du på Volva då, Carl_B? Sliter du vid nåt band eller sitter du och göttar dig i en läderfåtölj? 😎 ...hehe... Redigerat 19 februari 2004 av insolitus
Erik Postat 19 februari 2004 Postat 19 februari 2004 Hej jag heter Erik och jobbar på ett pappersbruk, fast jag är utbildad snickare. Fan vad mitt liv är tråkigt 🙂
Carl_B Postat 19 februari 2004 Trådstartare Postat 19 februari 2004 Hehe... bor i göteborgstrakten.. men om ja skulle höra nåt hör ja av mej 🙂 Va pluggar du för nåt då? Det låter ju bra, tackar. 😎 Jag pluggar natur (för oss som inte vet vad vi vill bli...) så jag vet inte riktigt vad som händer med mig sen, tänkte försöka göra lumpen och sen söka in till ljudingenjör. Får se hur det går, håller tummarna... 😎 Vad gör du på Volva då, Carl_B? Sliter du vid nåt band eller sitter du och göttar dig i en läderfåtölj? 😎 ...hehe... Haha... de e la nåt mitt emellan... sitter i en stol vid en dator o grejar me lite olika grejer 😄
Carl_B Postat 19 februari 2004 Trådstartare Postat 19 februari 2004 Hej jag heter Erik och jobbar på ett pappersbruk, fast jag är utbildad snickare.Fan vad mitt liv är tråkigt 😎 "Jag har jobbat i gruvan hela dagen, fan va ja hatar mitt liv" 🙂
sirväs Postat 19 februari 2004 Postat 19 februari 2004 Civilingenjör, industriell ekonomi. Gör ingen nytta heheheh... 🙂
Carl_B Postat 19 februari 2004 Trådstartare Postat 19 februari 2004 Civilingenjör, industriell ekonomi. Gör ingen nytta heheheh... 🙂 hehe okay.. ball.. vart då? chalmers?
®offe Postat 19 februari 2004 Postat 19 februari 2004 😎 Försäkringstjänsteman, har jobbat med försäkringar i 3...nej vänta....9....nämen va'faan.....12...AAARRGGHHH...17 ÅR ! ! ! Vem tog tiden? Jag tror det gäller att älska sin vardag oavsett man hackar i gruva eller hackar försäkringar, tänk vad kort livet blir om man bara lever på lördagar 🙂 Trivs med allt, trots att jag inte har läderfåtölj! (Man får ändå bara rövsvett i såna sådeså!)
insolitus Postat 19 februari 2004 Postat 19 februari 2004 😎 Försäkringstjänsteman, har jobbat med försäkringar i 3...nej vänta....9....nämen va'faan.....12...AAARRGGHHH...17 ÅR ! ! ! Vem tog tiden? Haha!! 😎 Ungefär så där har mitt sportlov den här veckan kännts... Trivs med allt, trots att jag inte har läderfåtölj! (Man får ändå bara rövsvett i såna sådeså!) Det får jag i min billiga fula datorstol också, så hellre fåtöljen...hehe 🙂
Majken Postat 19 februari 2004 Postat 19 februari 2004 Jag vikarierar heltid som produktionstekniker (fint ord för gammal hederlig ljudtekniker) på Sveriges Radio Jämtland, P4 alltså. Sedan är jag Cubaselärare halvtid via Folkbildningsnätet. Tiden som blir över frilansar jag lite som skribent för Studio, ni vet den dära tidningen. /Majken
Carl_B Postat 19 februari 2004 Trådstartare Postat 19 februari 2004 Jag vikarierar heltid som produktionstekniker (fint ord för gammal hederlig ljudtekniker) på Sveriges Radio Jämtland, P4 alltså. Sedan är jag Cubaselärare halvtid via Folkbildningsnätet. Tiden som blir över frilansar jag lite som skribent för Studio, ni vet den dära tidningen. /Majken Häftigt! Verkar skitkul o jobba inom radio.. kanske inte just P4 men... 🙂
Dreamland Project (oregistrerad) Postat 19 februari 2004 Postat 19 februari 2004 Jag är fordonstekniker i grunden, har jobbat som IT-tekniker/samordnare inom Landstinget i kombination med en kvällsfirma där jag lagade hemelektronik och byggde datorer och arbetar just nu med elektronik på heltid, dock inte i egen regi.
Debul Postat 19 februari 2004 Postat 19 februari 2004 "Jag har jobbat i gruvan hela dagen, fan va ja hatar mitt liv" 🙂 Hahaha, det är humor det. - Varan TV. Jag jobbar inte i en rysk gruva , även om det skulle va kul o prova kanske 😎 Jag är dispenseringsteknikeroperatör, låter krångligare än vad det är
Carl_B Postat 19 februari 2004 Trådstartare Postat 19 februari 2004 "Jag har jobbat i gruvan hela dagen, fan va ja hatar mitt liv" 😄 Hahaha, det är humor det. - Varan TV. Jag jobbar inte i en rysk gruva , även om det skulle va kul o prova kanske 😎 Jag är dispenseringsteknikeroperatör, låter krångligare än vad det är Hahah! humor ja! 😎 haha kul o prova vet ja inte om de hade vart men men.. 🙂 dispenseringsteknikeroperatör 😎
Plus o Minus Postat 19 februari 2004 Postat 19 februari 2004 Jag vikarierar heltid som produktionstekniker (fint ord för gammal hederlig ljudtekniker) på Sveriges Radio Jämtland, P4 alltså. Sedan är jag Cubaselärare halvtid via Folkbildningsnätet. Tiden som blir över frilansar jag lite som skribent för Studio, ni vet den dära tidningen. /Majken Häftigt! Verkar skitkul o jobba inom radio.. kanske inte just P4 men... 🙂 med tanke på den tidigare erfarenheten inom radio så skulle jag inte säga nej, även om det gällde p4, ... jämtland därimot, mjae 😎 ///kultur ambassaden
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.