qmase (oregistrerad) Postat 15 december 2004 Postat 15 december 2004 Just nu har jag en UB1202 och ett e-mu 0404. Men eftersom jag vill spela mer än två kanaler samtidigt tänkte jag byta till 1010LT. Hur kopplar jag min mixer till det kortet?
qmase (oregistrerad) Postat 15 december 2004 Postat 15 december 2004 hehe jo men på ljudkortet är det massor med rca ingångar och på ljudkortet har jag Main out (Left ,Right) och CTRL room out (Left ,Right) är det bara att koppla med Tele/Rca kablar?
Tony Postat 20 december 2004 Postat 20 december 2004 Du kan panorera en kanal maximalt till vänster och en annan maximalt till höger .. koppla sen höger och vänter utgångarna till två ingångar på kortet .. fast det kanske du förstod iom att du spelat in två kanaler innan .. Tror dock inte du lyckas få mer än två utgångar på den mixern .. sen kan du väl utnyttja de två preampsen som finns på lt-kortet (fast de inte är några höjdare?) .. då får du 4 kanaler .. vill du har fler får du byta mixer/köpa preamps (sök på forumet efter svar .. sånna här frågor kommer hela tiden .. tror det är därför folk inte orkar svara ..)
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.