Kringlan Postat 14 december 2004 Dela Postat 14 december 2004 Så jävla utråkad att jag registrerade mig i passagen debatt!!!! OOOOOHhh... hmm... Vart fan e Erik förresten... var ju rätt kul på sitt egendomliga vis... äh.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 14 december 2004 Dela Postat 14 december 2004 Så jävla utråkad att jag registrerade mig i passagen debatt!!!! OOOOOHhh... hmm... Vart fan e Erik förresten... var ju rätt kul på sitt egendomliga vis... äh.. Sitter själv och funderar varför det är så dött här på forumet vid denna tid? Det brukar ju vara en del nattugglor som postar hej vildt. Och sen bekymmrar jag mig över varför ingen svarar på mina trådar? =). Och Erik ja. Han e kul =). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 15 december 2004 Dela Postat 15 december 2004 Så jävla utråkad att jag registrerade mig i passagen debatt!!!! OOOOOHhh... hmm... Vart fan e Erik förresten... var ju rätt kul på sitt egendomliga vis... äh.. Sitter själv och funderar varför det är så dött här på forumet vid denna tid? Det brukar ju vara en del nattugglor som postar hej vildt. Och sen bekymmrar jag mig över varför ingen svarar på mina trådar? =). Och Erik ja. Han e kul =). Vadå? Är det ingen här? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 15 december 2004 Dela Postat 15 december 2004 Det är ju fullt av folk här... alla nattugglor är ju vakna 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 15 december 2004 Dela Postat 15 december 2004 Det är ju fullt av folk här... alla nattugglor är ju vakna 😆 Nej. Jag sover... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nkai Postat 15 december 2004 Dela Postat 15 december 2004 Äh, här har vi varit vakna hela natten p.g.a. jobbet. Lite småtrött nu! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.