Jump to content
Annons

JL cooper CS-32 minidesk


Ken Kängström

Recommended Posts

Läste i 8 - 2004 tidningen om JL cooper CS-32 minidesk och jag tror jag föll för den lite.

Men vart fasen kan man få tag på den? Vi ju beställa från sverige helst.

Den ser ut såhär

704124.jpg

MVH//Kenny

edit: Sökte på google men fick bara träffar bortom sverige.

Redigerat av addic59
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Finns här

Thomann levererar ju till Sverige utan problem. Har handlat från dem flera gånger. Dock måste du maila en bild på ditt kreditkort om du ska handla för över 4000 kr 😆 Om du måste ha de 32 kanalerna så köp det, annars hade jag också köpt 2 st Behringer BCF-2000 och länkat dem (16 kanaler blir det då) för 1000 kr mindre.

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns här

Thomann levererar ju till Sverige utan problem. Har handlat från dem flera gånger. Dock måste du maila en bild på ditt kreditkort om du ska handla för över 4000 kr 😆 Om du måste ha de 32 kanalerna så köp det, annars hade jag också köpt 2 st Behringer BCF-2000 och länkat dem (16 kanaler blir det då) för 1000 kr mindre.

vad har behringer Behringer BCF-2000 som inte JL cooper har?

Ren nyfikenhet. Om det är billigare så verkar det ju bra. Men reglarna i tex cubase styrs digitalt då va om jag har fattat rätt?

MVH//Kenny

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns här

Thomann levererar ju till Sverige utan problem. Har handlat från dem flera gånger. Dock måste du maila en bild på ditt kreditkort om du ska handla för över 4000 kr 😆 Om du måste ha de 32 kanalerna så köp det, annars hade jag också köpt 2 st Behringer BCF-2000 och länkat dem (16 kanaler blir det då) för 1000 kr mindre.

vad har behringer Behringer BCF-2000 som inte JL cooper har?

Ren nyfikenhet. Om det är billigare så verkar det ju bra. Men reglarna i tex cubase styrs digitalt då va om jag har fattat rätt?

MVH//Kenny

BCF-2000 har motoriserade 100-mm faders, som automatiskt ställer sig efter nivåerna i Cubases mixer. De styrs digitalt ja.

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns här

Thomann levererar ju till Sverige utan problem. Har handlat från dem flera gånger. Dock måste du maila en bild på ditt kreditkort om du ska handla för över 4000 kr 😆 Om du måste ha de 32 kanalerna så köp det, annars hade jag också köpt 2 st Behringer BCF-2000 och länkat dem (16 kanaler blir det då) för 1000 kr mindre.

vad har behringer Behringer BCF-2000 som inte JL cooper har?

Ren nyfikenhet. Om det är billigare så verkar det ju bra. Men reglarna i tex cubase styrs digitalt då va om jag har fattat rätt?

MVH//Kenny

BCF-2000 har motoriserade 100-mm faders, som automatiskt ställer sig efter nivåerna i Cubases mixer. De styrs digitalt ja.

aha det låter inte dumt alls. Skönt att slippa betala sjukt stora summor för att styra sequencers digitalt. Det är ju skönt att kunna göra det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Yes instämmer. BCF-2000 är väldigt ensam i sin prisklass, men den ska tydligen tilhöra Behringers med kvalitativa produkter, enligt folk jag pratat med.

Jo behringer har ju ett ganska skammigt rykte. Ofta tack vare deras mickar och mixers. Men detta verkade hålla en hög klass ja. Orkar ni lista några fördelar och nackdelar med bordet? Så man kan se ungefär hur nöjda ni är?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 år senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...