Jump to content
Annons

Tjäna in lite småpengar.

Ken Kängström

Recommended Posts

Annons

Jo trubadura är ju najs om man är bra på det = bättre betalt.

Funderar själv på att kanske börja göra det tillsammans med en tjeje jag dejtar som sjunger grymt bra! Hon på lead och jag lägger stämmor och plinkar guran :rolleyes:

Dela på andra sajter

Jo trubadura är ju najs om man är bra på det = bättre betalt.

Funderar själv på att kanske börja göra det tillsammans med en tjeje jag dejtar som sjunger grymt bra! Hon på lead och jag lägger stämmor och plinkar guran :rolleyes:

Ja precis. Det är ju kul samtidigt.

Undrar bara om det finns fler sätt att skrapa ihop en slan?

MVH//Kenny

Dela på andra sajter

Ja vilket extrajobb som helst? 🙂 :)

Det finns ju inga 😉

Jag vet, jag letar själv :rolleyes: men som tur är har jag det lugnt from i Mars då jag ska lira på ett 5-stjärnigt hotel här i sthlm en gång i veckan och få 1000 spänn per spelning 😄 så det kommer bli najs och kul =)

Redigerat av lavrell
Dela på andra sajter

Jag säljer refills till Reason på internet för att få ihop lite extra pengar. Det hela började som en kul grej, sen har det rullat på, kommer en extra välbehövlig slant lite då och då!

Om du till exempel spelar gitarr så kan du exempelvis spela in loopar och sälja till andra musiker som inte kan spela gitarr. Eller om du kan sjunga, spela in en massa olika fraser i olika tempo och sälja till andra. Det finns alltid nån som köper.

Eller om du är riktigt desperat på extra pengar, så kan du ju i värsta fall leta pant-flaskor och burkar 😄

Dela på andra sajter

Jag säljer refills till Reason på internet för att få ihop lite extra pengar.

Det där har jag funderat på lite löst sedan jag skaffade ett PayPal-konto. Säljer du via en egen hemsida, eller är det någon tjänst?

Japp, jag säljer via min hemsida. Köpte ett färdigt PHP-script (med stöd för paypal samt en del andra betalsystem) och installerade på servern och sen var det bara att lägga upp filerna och vänta in kunderna! 😄

Du kan ju om du vill gå in på min hemsida som finns här: www.origin-one.com och titta lite.

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.