Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
DieHard (oregistrerad)
Postat

öh vad är fredagsmys?

Postat

Det är den reklamen för OLW du menar?

Då är svaret "Ja". Jag har hittat 2 saker jag stör mig på sjukt mycket.. haha.

1. (I den reklamen där det sitter en hel familj i soffan)

Barnen bakom föräldrarna kastar en kudde till varandra. I slutet på reklamen så råkar ena familjebarnet tappa kudden ner på bordet och slår ut chips, dryck och allt möjligt. Då ser man hur ungen tittar på regissören, helt livrädd då han förstörde en tagning, och säger "oj" eller "shit" eller något". Samtidigt kollar de andra familjebarnen runt på övriga i crewet med en blick som säger "kommer han bli agad för detta?". Irriterande att de valt en tagning som gick åt helvete. 🙂

2. (I den reklamen där tonåringarna hoppas på att de ska få vara själva och "äta chips")

Pojken sjunger med mörk stämma och går i slutet upp till ljusare stämma. Notera då att hans mörka stämma kommer in igen, som kör. Sjukt jobbigt att höra tonåringar sjunga två röster samtidigt.

🙂

Postat
Det är den reklamen för OLW du menar?

Då är svaret "Ja". Jag har hittat 2 saker jag stör mig på sjukt mycket.. haha.

Barnen bakom föräldrarna kastar en kudde till varandra. I slutet på reklamen så råkar ena familjebarnet tappa kudden ner på bordet och slår ut chips, dryck och allt möjligt. Då ser man hur ungen tittar på regissören, helt livrädd då han förstörde en tagning, och säger "oj" eller "shit" eller något". Samtidigt kollar de andra familjebarnen runt på övriga i crewet med en blick som säger "kommer han bli agad för detta?". Irriterande att de valt en tagning som gick åt helvete. 🙂

2. (I den reklamen där tonåringarna hoppas på att de ska få vara själva och "äta chips")

Pojken sjunger med mörk stämma och går i slutet upp till ljusare stämma. Notera då att hans mörka stämma kommer in igen, som kör. Sjukt jobbigt att höra tonåringar sjunga två röster samtidigt.

🙂

Haha snacka om att hålla koll! 🙂

DieHard (oregistrerad)
Postat
🙂 Uppenbarligen en snubbe som inte orkar byta kanal, pissa å skita, koka kaffe eller té, kolla mail, kolla här etc. i reklampauserna(med ljudet avstängt givetvis för att även slippa höra skitreklam).
Postat
🙂 Uppenbarligen en snubbe som inte orkar byta kanal, pissa å skita, koka kaffe eller té, kolla mail, kolla här etc. i reklampauserna(med ljudet avstängt givetvis för att även slippa höra skitreklam).

Förra gången tapetserade jag om sovrummet!

🙂

Postat

Barnen bakom föräldrarna kastar en kudde till varandra. I slutet på reklamen så råkar ena familjebarnet tappa kudden ner på bordet och slår ut chips, dryck och allt möjligt. Då ser man hur ungen tittar på regissören, helt livrädd då han förstörde en tagning, och säger "oj" eller "shit" eller något". Samtidigt kollar de andra familjebarnen runt på övriga i crewet med en blick som säger "kommer han bli agad för detta?". Irriterande att de valt en tagning som gick åt helvete.

Kul läsning!

Men å andra sidan, förmedlaren lyckades ju verkligen med sin reklam, med tanke på hur detaljerat du har studerat och kommit ihåg den. Inte minst, så har du ju ökat intresset för reklamen (varumärket).

Reklamfilm måste vara annoying, eller rolig, annars går det åt helvete (för alla investerare).

pme (oregistrerad)
Postat
Är inte den falsk så det stör?

😄

Det är noga utstuderat. Den kommer nog vinna priser. Och det fungerar bra nu när alla har vant sig att det ska vara autotune på allt.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.