Analogfreak (oregistrerad) Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 Takvattnaren är väl snuttigt...
Valle Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 premondoducenten blir det ju Well, mitt var ballare! Åsså är jag hängiven språkliberalist. HA!
philmeizter Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 nää premondoducenten blir det ju å vattnaktaren nattvaktaren = tanteknarkv
debatt Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 Vella Sesnou Dadhier lite franskklingande sådär...
Demonproducenten Postat 3 september 2009 Postat 3 september 2009 😉😄 äh ni fattar ju inte grejen ni lallar ju bara sånt här tillämpas endast under strikta regler
Fidden Postat 6 september 2009 Postat 6 september 2009 könshatt ???en slags ollonhuva ? Kanske en icke utrullad kondom, kan bäras som en basker.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 6 september 2009 Postat 6 september 2009 Det är nog en kissekatt avlad för att vakta höns åt bonden när han spänner på sin fru.
SadamJR Postat 6 september 2009 Postat 6 september 2009 Hur hittar du en sådan bild? Var på väg och slänga in en smilfink men kom på mig själv.
Fidden Postat 6 september 2009 Postat 6 september 2009 Hur hittar du en sådan bild? Var på väg och slänga in en smilfink men kom på mig själv. Jag sökte på googles bildsök med orden chicken och cat
Analogfreak (oregistrerad) Postat 6 september 2009 Postat 6 september 2009 Radera filer - Falera rider Vem är Falera?
philmeizter Postat 6 september 2009 Postat 6 september 2009 Räknas palindrom? Hahahaha! Bäst! Musmatta - Masmutta Masmuttta kan vara det sjukaste ord jag hört på länge 😎 Ett skällsord för en norrlänning?
Valle Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 Räknas palindrom? Ja, gjorde min (ovan), så gör väl din.
Vallhagen Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 Ja, gjorde min (ovan), så gör väl din. te, gnid in i din get .........hyggligt långsökt...........
Demonproducenten Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Handycam - Camhynda nejnejnejnej.... 😏 candyham och musmatta blir musmatta å inget annat
Fidden Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 .........hyggligt långsökt........... eller sånglökt
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.