Thome Postat 9 augusti 2009 Postat 9 augusti 2009 Tja! börjar bli smått förbannad på logic 9, det chrashar i princip var 5:e minut. npgon som vet varför? extremt tacksam för svar!
iGnu Postat 9 augusti 2009 Postat 9 augusti 2009 Tja! börjar bli smått förbannad på logic 9, det chrashar i princip var 5:e minut. npgon som vet varför? extremt tacksam för svar! Har inte haft ett ända problem här med 9an! testa googla och se vad du hittar. En del folk har haft problem med lite olika pluggar och ljudkort verkar det som.
MattiasA Postat 10 augusti 2009 Postat 10 augusti 2009 Tja! börjar bli smått förbannad på logic 9, det chrashar i princip var 5:e minut. npgon som vet varför? extremt tacksam för svar! kolla upp den där uppdateringen som kommit. kanske hjälper kolla in jättelånga tråden här: http://www.gearslutz.com/board/music-computers/ Finns två logic 9 trådar...en är sticky. Sen finns det en längre ner som bara handlar om fel.
Pesek Postat 10 augusti 2009 Postat 10 augusti 2009 Har inte haft ett ända problem här med 9an! testa googla och se vad du hittar. En del folk har haft problem med lite olika pluggar och ljudkort verkar det som. Måste vara ljudkorten eller datorn i sig som strular. Har läst att en del haft mycket problem med Logic Studio (8:an) också, men jag personligen har inte märkt något alls. Nu har jag dokc inte uppdaterat till 9:an men det kommer. Det enda som hänt är att man överbelastat datorn vi några tillfällen men det har ju inget med mjukvaran i sig att göra. Den mest stabila DAW'en jag testat hittills måste jag säga.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.