Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
anarkisten1 (oregistrerad)
Postat

Annars går man på giget och köper DVDn 😕 . Ja typ det gjorde jag.

Trevlig kille minst sagt kommer ut efter och minglar med folket. Kanske nåt att ta efter för U2 och Madonna!

Ja herregud om dom ens var i närheten när det gäller att traktera sina respektive "instrument" så kanske det till och med kunde vara motiverat med biljett priset.

Postat

Sämre skit har jag aldrig sett.

Jag har varit i östtyskland och tyvärr är Emanuel en nolla i gämförelse.

Patetisk skit!

Om ni behöver någon som verkligen kan spela gitarr skriv till mig och jag kan förklara!

DieHard (oregistrerad)
Postat

Varför inte förklara här varför det är skit. Okej jag är inget fan men kalla det skit?

DieHard (oregistrerad)
Postat
Trevlig kille minst sagt kommer ut efter och minglar med folket. Kanske nåt att ta efter för U2 och Madonna!

Ja som sagt var, inte allt för bra bli för stor. Tyvärr brukar oftast egot bli lika stort. Men det blir väl så när man omger sig med en massa ja-sägare och rövslickare.

DieHard (oregistrerad)
Postat

Och varför det? Eller är det bara något som du fått för dig? Vädrar missnöje för att du får gå och lägga dig med fröken höger en lördagkväll? Avundsjuk för att han lyckats med något som du aldrig gjorde lyckades med?

Postat
Om ni behöver någon som verkligen kan spela gitarr skriv till mig och jag kan förklara!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

AHAHAHA!!!!!!!!!

DivineCo DU ÄR EN IDIOT!!!

anarkisten1 (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Typ gånglåt:

Ja det är Lördag natt och jag skulle vatt på dans jag skulle vatt och fröjda mig men det sket sig stort ja det blev bara blaj och när jag hitta mig i spegeln ja då såg jag blott en haj och det var maj (mig på risksvenska ☺️ ).

Ja det är ju fan att han aldrig lär sig o lira den där Tommy E 🙂 .

Edit: Glömde där framför TE

Redigerat av anarkisten1
sadomachine (oregistrerad)
Postat

Fy fan han var rätt jävla duktig, kunde han bara låta bli sången så hade man orkat lyssna på några låtar till....

Postat

Han lirar bra som bara den och gör lite show av det, tycker att han är j-t duktig på det han gör...

Postat
DivineCo: Du är helt poänglös som kastar skit utan att motivera varför. Ge en förklaring när du kastar skit offentligt - eller håll tyst.

+1 på den.

Hade varit väldigt intressant att veta varför han är helt värdelös. Ingen tonkänsla? Dåligt melodispråk? Otajt rytmiskt? ☺️

Postat

Var det samma konsert som visades på TV för x antal veckor sedan, då man körde någon slags Gitarrspecial på tv med en massa olika konserter etc efter varandra??

DieHard (oregistrerad)
Postat

Ja det var det den som dem repriserar nu.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.