Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Man hör och läser varje dag om tragiska olyckor. Det måste väl innebära

att det också finns olyckor som inte är tragiska. Känner ni till någon?

Annons
Postat
Råkar jag välta ut ett glas med vatten har det ju hänt en olycka, men den är ju inte direkt tragisk.

Det kan ju bero på vad du välter glaset över. Tänkte väl också på när onda människor

råkar ut för olyckor, men det verkar ju aldrig hända. Är det någon som känner till

någon riktig skitstövel som råkat ut för en allvarlig olycka?

Postat
håller vattnet med om det?

tveksamt! Undrar också hur en t.ex Macbook eller valfri "electronic device" tycker om mitt påstående att det inte är en tragisk olycka.

Postat
Sadam, a complete stranger to det trevligas princip is he!

Ännu ett positivt inlägg av allas vårt kramdjur. Hur går det med trummaskinen?

Postat (redigerat)
Det kan ju bero på vad du välter glaset över. Tänkte väl också på när onda människor

råkar ut för olyckor, men det verkar ju aldrig hända. Är det någon som känner till

någon riktig skitstövel som råkat ut för en allvarlig olycka?

Det kändes lite lockande att dra till med nån herr Jackson och pedofili, men jag tror jag avstår xD

(edit: lade till citatet, för annars blev det knasigt)

Redigerat av Fidden
Postat
Råkar jag välta ut ett glas med vatten har det ju hänt en olycka, men den är ju inte direkt tragisk.

Ett riktigt bra inlägg på en från början svår fråga!

Det tragiska i exemplet ovan som jag omgående tänker på är att vattnet spills och att det finns fattiga länder som SAKNAR rent vatten.

Postat
Ja. Om ondsinta människor dör i en olycka så är det inte tragiskt: Pedofiler, våldtäktsmän, ärekränkare etc.

Ärekränkare??

😉😄😆😄

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.