Guitar Nilsson Postat 6 augusti 2009 Postat 6 augusti 2009 Jag vill ha en hög pall att sitta och spela gitarr på, sjunga med. Fotstöd vill jag ha, den ska vara stadig och ändå inte för åbäkig att släpa med sig. Tips? 🙂
Guitar Nilsson Postat 6 augusti 2009 Trådstartare Postat 6 augusti 2009 Barstol från IKEA Den där är nog bra... Men jag vill nog ha nåt med svart dyna och chromade ben. Man är väl en raggarslusk.
GIGAN (oregistrerad) Postat 6 augusti 2009 Postat 6 augusti 2009 Hej Nilsson! Jag har två sådana här. Funkar skitbra. http://www.jysk.se/130/132/3684700/a/catalog Vad hände med revoxpartiet 🙂 GIGAN
Guitar Nilsson Postat 7 augusti 2009 Trådstartare Postat 7 augusti 2009 Hej Nilsson!Jag har två sådana här. Funkar skitbra. http://www.jysk.se/130/132/3684700/a/catalog Vad hände med revoxpartiet 🙂 GIGAN Kan man ställa höjden på de där? Revoxpartiet, jo, ja, vi håller på att förbereda en statskupp nu när som helst. Då blir det ordning sen!
Guitar Nilsson Postat 7 augusti 2009 Trådstartare Postat 7 augusti 2009 Hittade den här på Ikea http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/S99862368 Fast det står att man inte får torktumla den... Är det lite dåligt?
GIGAN (oregistrerad) Postat 7 augusti 2009 Postat 7 augusti 2009 Jo det är ett gashandtag under så du kan ställa höjd. Kan du skriva ut partiprogrammet igen? Det som du brukade ha under din inlägg. Människor trickinspelning..... GIGAN
Guitar Nilsson Postat 7 augusti 2009 Trådstartare Postat 7 augusti 2009 Håller på med nytt partiprogram... Det går ut på att man blir allvarligt sjuk om man tex lägger dit två eller flera gitarrer på en inspelning. Det fattar man ju direkt att detta leder till lifshotande former av scizofreni!
Linus Postat 7 augusti 2009 Postat 7 augusti 2009 Jag hade också tänkt att rekommendera den där Jysk-stolen. Och ja, höjden kan påverkas ganska bra.
GIGAN (oregistrerad) Postat 7 augusti 2009 Postat 7 augusti 2009 Som min stora idol Tage Danielsson uttryckte det. "Vi väntar med spänning på nästa sänning" GIGAN
Guitar Nilsson Postat 7 augusti 2009 Trådstartare Postat 7 augusti 2009 Jag hade också tänkt att rekommendera den där Jysk-stolen. Och ja, höjden kan påverkas ganska bra. Då ska jag, enär jag ändå ska in till den stora staden Söderhamn, ta en repa in på Jysk och kolla. Att stå och spela 12-timmarspass som jag min idiot gör ibland är inte bra.
slejnard Postat 7 augusti 2009 Postat 7 augusti 2009 Jag har också köpt den där jyskstolen. Passade på när de hade rea (de kör ofta kampanjer). Lite lättsnurrad kanske men helt klart funktionell.
Guitar Nilsson Postat 7 augusti 2009 Trådstartare Postat 7 augusti 2009 Nu har jag provsetat Jyskpallen. Jäkla skön sits, men jag skulle velat haft en högre sitthöjd ändå. Ska lura nåb dag till, sen blir det nog Jysk ändå.
Guitar Nilsson Postat 1 september 2009 Trådstartare Postat 1 september 2009 Jag slog till på Jyskpallen. Och hade sån tur att den var nersatt till 300 kr när jag kom in i lördags. Hur kan en sån där tillverkas, fraktas, lagras och säljas för 300 kronor? Det måste väl vara slaveriarbetare inblandat, kanske småbarn i en håla. Spelade sen ett femtimmars pass i ett öltält, gu va skönt att kunna sitta emellanåt, även om jag står mer än jag sitter. Lätt att bära är den också. I nedsänkt läge blir den även bra att ha i mitt mixerirum. Tackar så mycket för tipset!
GIGAN (oregistrerad) Postat 1 september 2009 Postat 1 september 2009 Jag slog till på Jyskpallen. Och hade sån tur att den var nersatt till 300 kr när jag kom in i lördags. Hur kan en sån där tillverkas, fraktas, lagras och säljas för 300 kronor? Det måste väl vara slaveriarbetare inblandat, kanske småbarn i en håla.Spelade sen ett femtimmars pass i ett öltält, gu va skönt att kunna sitta emellanåt, även om jag står mer än jag sitter. Lätt att bära är den också. I nedsänkt läge blir den även bra att ha i mitt mixerirum. Tackar så mycket för tipset! Vackert Nilsson 🙂
Guitar Nilsson Postat 1 september 2009 Trådstartare Postat 1 september 2009 Att fotstödet sitter så pass högt som det gör är kalasbra, vinkeln på benen (musikantens ben) blir perfekt att lägga gitarren på. Har precis suttit och lekt lite med höjdspaken! 😕
GIGAN (oregistrerad) Postat 1 september 2009 Postat 1 september 2009 (redigerat) Att fotstödet sitter så pass högt som det gör är kalasbra, vinkeln på benen (musikantens ben) blir perfekt att lägga gitarren på.Har precis suttit och lekt lite med höjdspaken! 😕 Alltid lika kul att leka med den 🥰 Eller som Dag Vag tolkade Wild Thing: Du är en vild sak. Du gör min spak rak! Det är poesi det. Redigerat 1 september 2009 av GIGAN
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.