Senior Postat 6 augusti 2009 Postat 6 augusti 2009 Efter att ha läst inlägg och svar på detta forum vill jag oxå vara med. Är det oK tro? Mye kunskap finns det här.... Håller på med musik hemmavid, har gjort 2000+ gig i coversvängen. Men har gjort den där "klipp dig och skaffa dig ett jobb" grejen fullt ut. Hmm. Vad kan jag då? Pc alla version av windows, jobbar som tekniker.. Spelar bas. Har cubase5, BFD2, EZ ( lättare att få till) Har skrivit lite låtar som jag tänkte lägga upp så smånigom. E mac bra??? Kan ingeting om mac?
Vakuumanka Postat 6 augusti 2009 Postat 6 augusti 2009 Efter att ha läst inlägg och svar på detta forum vill jag oxå vara med. Är det oK tro? Mye kunskap finns det här....Håller på med musik hemmavid, har gjort 2000+ gig i coversvängen. Men har gjort den där "klipp dig och skaffa dig ett jobb" grejen fullt ut. Hmm. Vad kan jag då? Pc alla version av windows, jobbar som tekniker.. Spelar bas. Har cubase5, BFD2, EZ ( lättare att få till) Har skrivit lite låtar som jag tänkte lägga upp så smånigom. E mac bra??? Kan ingeting om mac? Hej och välkommen! 🙂
KaptenGnissel Postat 7 augusti 2009 Postat 7 augusti 2009 Välkommen hit! Ännu en Göteborgare, det artar sig... 🙂 //KG
GIGAN (oregistrerad) Postat 7 augusti 2009 Postat 7 augusti 2009 Välkommen hit 🙂 Mac är bra, men ingen absolut nödvändighet. Det finns trådar här om mac vs pc. Där kan du kika in och läsa. GIGAN
Senior Postat 7 augusti 2009 Trådstartare Postat 7 augusti 2009 Tack o bock Jag håller på med enklare poplåtar, har passerat jazzfällan. Eller rättare sagt fixar inte upp det. ☺️
tordA Postat 7 augusti 2009 Postat 7 augusti 2009 välkommen ! (*muttrar för mig själv* många smågrabbar som ramlar in här... ☺️ )
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.