Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 84
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat (redigerat)
Lågt.

Jag riktade det inte mot någon, den som tar åt sig får skylla sig själv.

Hoppas ni förstår min poäng.

Redigerat av Krokodil
Postat
att du förknippar fitta med nackskott å inte nåt mer positivt måste kännas jobbigt

Där jag växte upp användes ordet aldrig särskilt kärleksfullt. Jag förstår.

Postat
att du förknippar fitta med nackskott å inte nåt mer positivt måste kännas jobbigt

Där jag växte upp blev det nackskott om man använde det ordet.

anarkisten1 (oregistrerad)
Postat

Fan det här hade jag glömt, det är så många galningar som skriver skit här så det är lätt att kollra bort sig i all vansinnighet som kommer i dagern. Jag ser att man har spätt på med liter flera stolpskott, heja Sverige upp till bevis nu eller ner kanske iom det låga märket.

Annars är Pöss ett ganska sött ord fast stavfelat.

Vill även tillägga i största välmening ett dra åt helvete den som tar åt sig och jag tror jag vet vem 😄 .

Postat (redigerat)

inspelning

ett mycket vackert ord som tyder på att skiten man köpt för surt förvärvade slantar fungerar

Redigerat av debatt
anarkisten1 (oregistrerad)
Postat

Ja verkligen, håller med fullt ut.

Postat
inspelning

ett mycket vackert ord som tyder på att skiten man köpt för surt förvärvade slantar fungerar

Ovanligt surt förvärvade i vissa fall.

Postat
Vill även tillägga i största välmening ett dra åt helvete den som tar åt sig och jag tror jag vet vem 😮 .

Vem är det som ska dra åt helvete - jag, demonproducenten, valle, krokodilen eller dingbats?

Ja, jag tog inte åt mig men om du nu blir så förolämpad tycker jag du kan vara karl nog att tala klarspråk rätt till den personen.

Fint ord: järnvägen

Postat

Tycker det är många som bara väljer ord som BETYDER något vackert/älskvärt, inte som är vackra i sig. Tänk om, tänk engelskans "cellar door".

"Järnvägen" var bra dock.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.