klasse Postat 6 augusti 2009 Postat 6 augusti 2009 Hej. Jag heter Klas och är ny på forumet. Har lurat i vassen ett tag men tänke nu komma ut ur garderoben. Bor i Göteborg och har spelat musik på hobbynivå i en himla massa år. Håller mest på med Gitarr men fusnkar även på saxofon, vilket är riktigt kul. Musikmässigt gillar jag alldeles för många olika stilar. Undantagen är dansband och massproducerad intetsägande radiopop. Mina absoluta favoriter genom tiderna är Queen. Brian May med smör på! Ha det fint i solen! 😄
debatt Postat 6 augusti 2009 Postat 6 augusti 2009 Välkommen! Det finns två Linus också. En med två u.
KaptenGnissel Postat 6 augusti 2009 Postat 6 augusti 2009 Hej och välkommen. Det kan aldrig bli för många Göteborgare här... 🥰 //KG
GIGAN (oregistrerad) Postat 6 augusti 2009 Postat 6 augusti 2009 (redigerat) Välkommen hit 🥰 Brian May med smör: Mums! GIGAN Redigerat 6 augusti 2009 av GIGAN
Gäst Postat 6 augusti 2009 Postat 6 augusti 2009 Välkommen, och akta dig för Diehard. HAHA 🥰... Skriver under på den.
klasse Postat 6 augusti 2009 Trådstartare Postat 6 augusti 2009 Bäst jag håller mig undan Diehard. Verkar vara en farlig typ.... 😉 😛
lavrell Postat 6 augusti 2009 Postat 6 augusti 2009 (redigerat) Välkommen hit och lycka till med att bli den Klas/Claes som skriver mest på forumet. Du har ju minst sagt några poster kvar upp till Claes nivå 😉 Redigerat 6 augusti 2009 av lavrell
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.