Slinkyjimmy Postat 5 augusti 2009 Postat 5 augusti 2009 Hejsan! Är ny här på forumet, och har sett en del posts om demosångare osv. Tänkte att eftersom jag vill komma ut och visa mina talanger för folk så tänkte jag att jag kollar hur stort intresset är för en manlig 20 årig demosångare just nu! S lite info : heter jimmy är 20 år gammal gått musik på gymnasiet sjungit otroligt mycket samt spelat gitarr i 8 år. jobbat på Cypern som trubadur för att ha kul i 6 månader, väldigt givande även fast det är en liten sellout! Jag är intresserad av att jobba mer i studio, har inte OTROLIG erfarenhet i studio men lite. Är som sagt väldigt intresserad av att sjunga på era demo sånger! det enda kravet jag har är att det är på en 100% seriös nivå och att ni verkligen jobbar med detta. Det som är ett plus för er med dålig budget är att jag sjunger in HELT gratis.... Visst tänker ni, den här killen kan väl inte sjunga... Jag vill sjunga och som jag såg i en tidigare post, tjänster och gentjänster. Jag sjunger ALLT, från Pop,Hårdrock,singer songwriter, Dance(?). Är öppen för förslag Kan också tillägga att jag spelar in hemma i Cubase, är ingen studiotekniker men det funkar för ok ljudprov. Skicka ett PM om ni är intresserade av att höra nåt från mig eller för samarbete! MVH Jimmy
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.