SadamJR Postat 5 augusti 2009 Postat 5 augusti 2009 Så avgår då äntligen Matianne Samuelsson. I en sista intervju med Expressen får hon frågan om det är något hon ångrar och svarar då "Jag ångrar jättemycket att jag totalt har missuppfattats". Detta groteska missfoster till uttalande förtjänar en hög placering på en lista över alla tiders mest korkade yttranden. Någon som har lust att komplettera?
Fidden Postat 5 augusti 2009 Postat 5 augusti 2009 Har hon lyckats förklara hur hon tycker att hon menade än?
debatt Postat 5 augusti 2009 Postat 5 augusti 2009 Så avgår då äntligen Matianne Samuelsson. I en sista intervju med Expressen fårhon frågan om det är något hon ångrar och svarar då "Jag ångrar jättemycket att jag totalt har missuppfattats". Detta groteska missfoster till uttalande förtjänar en hög placering på en lista över alla tiders mest korkade yttranden. Någon som har lust att komplettera? Vem fan är det för det första? 😄
SadamJR Postat 5 augusti 2009 Trådstartare Postat 5 augusti 2009 Vem fan är det för det första? 😄 FD landshövding på Gotland, fd miljöpartist. Har ni inga andra uttalanden som platsar?
tordA Postat 5 augusti 2009 Postat 5 augusti 2009 (redigerat) riktigt korkat är att hon får behålla lönen 😄 --edit: fel smily Redigerat 5 augusti 2009 av tordA
SadamJR Postat 5 augusti 2009 Trådstartare Postat 5 augusti 2009 Det får de väl alltid. Det är en del av spelets regler.
debatt Postat 5 augusti 2009 Postat 5 augusti 2009 Så avgår då äntligen Matianne Samuelsson. I en sista intervju med Expressen fårhon frågan om det är något hon ångrar och svarar då "Jag ångrar jättemycket att jag totalt har missuppfattats". Detta groteska missfoster till uttalande förtjänar en hög placering på en lista över alla tiders mest korkade yttranden. Någon som har lust att komplettera? Utan att ha varken sett eller hört henne någonsin tidigare så menar hon väl bara att hon skulle ha varit tydligare, så att hon inte hade missförståtts så lätt. 🙂
SadamJR Postat 5 augusti 2009 Trådstartare Postat 5 augusti 2009 Utan att ha varken sett eller hört henne någonsin tidigare så menar hon väl bara att hon skulle ha varit tydligare, så att hon inte hade missförståtts så lätt. 😛 Hon har varit förstanyhet i en vecka nu, och, varför sa hon inte det då. Hon fick frågan om hon ångrade något och kommer upp med detta. Hon ångrar alltså ingenting av det hon sagt och gjort som ledde fram till hennes avgång. Läser du inte något annat än Studio forum?
debatt Postat 5 augusti 2009 Postat 5 augusti 2009 (redigerat) Jag läser ingenting alls faktiskt - jag skriver. Redigerat 5 augusti 2009 av debatt
SadamJR Postat 5 augusti 2009 Trådstartare Postat 5 augusti 2009 Jag läser ingenting alls faktiskt - jag skriver. Har du aldrig läst, eller är det något nytt?
debatt Postat 6 augusti 2009 Postat 6 augusti 2009 Har du aldrig läst, eller är det något nytt? Jo då, kanske 20 hyllmeter. 🥰
SadamJR Postat 6 augusti 2009 Trådstartare Postat 6 augusti 2009 Jo då, kanske 20 hyllmeter. 🥰 När, och vad? Blir nyfiken. Menar du att du har läst färdigt, eller. Och vad skriver du, förutom dina inlägg på forumet. Heter det forumet eller något annat?
debatt Postat 6 augusti 2009 Postat 6 augusti 2009 Man ska aldrig dra saker till sina extremer. 🥰 Jag menade nog bara att jag läser ytterst sällan numera, det är väldigt lite jag läser. Däremot skriver jag - under psedonym - rysare, deckare, böcker i ekonomi. Med mera... Ska in med mitt första manus någonsin inom en vecka. 🙂
SadamJR Postat 6 augusti 2009 Trådstartare Postat 6 augusti 2009 Man ska aldrig dra saker till sina extremer. 🥰 Jag menade nog bara att jag läser ytterst sällan numera, det är väldigt lite jag läser.Däremot skriver jag - under psedonym - rysare, deckare, böcker i ekonomi. Med mera... Ska in med mitt första manus någonsin inom en vecka. 🙂 Så du är en riktig författare. Har du fått något publicerat förut.
debatt Postat 6 augusti 2009 Postat 6 augusti 2009 Så du är en riktig författare. Har du fått något publicerat förut? Nej, jag ska ju in med mitt första manus inom kort... men det verkar lovande. 🥰
SadamJR Postat 6 augusti 2009 Trådstartare Postat 6 augusti 2009 Kan man få någon hint om vad dina rysare handlar om? Min favorit är en av Poe om en svart katt som blir inmurad i en vägg tillsammans med ett lik som ska gömmas, och sedan avslöjar mördaren.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.