Reason_user Postat 14 december 2004 Dela Postat 14 december 2004 (redigerat) Hej De så att problemet inte ligger i självaste exporterings inställningarna utan i vad som kommer ut efter att man exporterat, eftersom andra filer som jag kört genom min midi setup låter rätt när jag exporterat, så måste felet ligga nån annanstans o de där jag behöver hjälp. När jag exporterar de jag gjort på Cubase i General Midi från cubase så låter det bara piano av de hela en enda stor gröt då trummorna oxå låter piano..vad e felet? vad ska jag ändra på för o fixa så de låter rätt när jag exporterar? snälla help! Redigerat 14 december 2004 av Reason_user Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 15 december 2004 Dela Postat 15 december 2004 När du spelar upp midifilen måste output stå på "ANY" annars spelas bara det instrumentet som midikanalen dikterar... Står den ställd på "any" används alla separata midikanaler i MIDIfilen i stället. Kan man inte ställa in det när man exporterar GeneralMIDI-filen? Testa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 15 december 2004 Dela Postat 15 december 2004 Hmm... Varför göra två trådar om samma sak? Jag har kommit med några idéer i din andra tråd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Reason_user Postat 15 december 2004 Trådstartare Dela Postat 15 december 2004 För folk verkade inte fatta i början på första tråden... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 15 december 2004 Dela Postat 15 december 2004 Då kunde du ju lagt till och utvecklat där. Lite onödigt att starta två trådar om samma problem, och det känns ganska respektlöst för de som faktiskt har försökt hjälpa dig. Men jag hoppas att problemet löser sig, lycka till. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Reason_user Postat 15 december 2004 Trådstartare Dela Postat 15 december 2004 Aa jag ber om ursäkt om jag skapat någon orespektlös vib här jag respekterar alla er här o tackar för den hjälp jag fått... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.