Jump to content
Annons

Vad irriterar dig mest


debatt

Recommended Posts

Annons
For all I care... så kunde ni faktiskt vara samma person.

Fy fan!

Nej, extremt långt ifrån att vara samma person skulle jag säga.

Tråden handlar ju om vad man blir irriterad på när man INTE borde bli irriterad alls.

Nattvaktaren är inte värd det, menar jag.

Redigerat av debatt
Link to comment
Dela på andra sajter

Vadå fy fan? Tror du alla gillar att läsa dina inlägg?

Fy fan, som i huga!

Jag har en känsla av att folk läser mina inlägg oavsett de gillar mig eller mina inlägg eller ej. Att vara gillad är aldrig mitt huvudmål.

Jag vet att du gillar min inlägg, dock.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har en känsla av att folk läser mina inlägg oavsett de gillar mig eller mina inlägg eller ej.

Ja, hörs man så lyssnar folk. Grattis 😉

Vad som irriterar mig mest - jag har en liten burk märkt "håll käften om du inte har nåt vettigt att säga" som jag skulle vilja mata folk med ibland, sked för sked.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fjärrkontroller. De är aldrig där man lämnade dom, det finns alldeles för många och när man minst anar det ramlar dom ner från sängen rätt ner i golvet och väcker halva kvarteret, efter vilket man får springa runt och leta batterier och batteriluckor för att kunna byta kanal.

EDIT: Felstavningar är rätt irriterande också!

Redigerat av Overkill
Link to comment
Dela på andra sajter

Fjärrkontroller. De är aldrig där man lämnade dom, det finns alldeles för många och när man minst anar det ramlar dom ner från sängen rätt ner i golvet och väcker halva kvarteret, efter vilket man får springa runt och leta batterier och batteriluckor för att kunna byta kanal.

EDIT: Felstavningar är rätt irriterande också!

Kom någon på dig med ett tv-program?

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad som irriterar mig mest - jag har en liten burk märkt "håll käften om du inte har nåt vettigt att säga" som jag skulle vilja mata folk med ibland, sked för sked.

Tvetydigt, käre Lax3; är det burken som irriterar dig, eller är det driften att vilja mata folk med burkens innehåll?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...