Jump to content
Annons

Tig i tråden, om du inte har något att säga.


SadamJR

Recommended Posts

Vad menar du med superseriösa?

Till skillnad mot andra är dina fredagstrådar superseriösa helt enkelt.

Eller så är det just på fredagar som dina inlägg mirakulöst boostar upp till nivån superseriöst. Lite som en bonusbana i Super Mario Bros. Eller Sonic Hedgehog, om man är lagd åt det hållet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

jag e bara förvånad över att det inte dykt upp mer cubase 5 frågor än vad jag hade väntat mig nu när dom tydligen släppt det som piratkopierat program... lol

Link to comment
Dela på andra sajter

Till skillnad mot andra är dina fredagstrådar superseriösa helt enkelt.

Eller så är det just på fredagar som dina inlägg mirakulöst boostar upp till nivån superseriöst. Lite som en bonusbana i Super Mario Bros. Eller Sonic Hedgehog, om man är lagd åt det hållet.

Fånigt! Hur kan något vara superseriöst? Som att säga superdött — som i mer dött än något annat.

Jag tror att SadamJR helt enkelt inte gillar mina trådar alls — eller så känner han lite missunnsamhet. Jag vet inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför just på fredagarna? Varför överhuvudtaget?

Ok, hade fått för mig att du brukar dra igång lååååååååånga diskussioner om allt möjligt på fredagar

men jag måste ha tagit fel. Det är väl någon annan, eller ingen alls. Ordet superseriös använde jag

därför att jag dessutom hade fått för mig att dessa trådar, som du inte brukar dra igång, hade en

ironisk tvist. Ber om ursäkt för misstaget. Sedan är järmförelsen mellan orden seriös och ordet död

inte så lyckad. Jag menar att det ena faktiskt kan kompareras och då blir heller inte uttrycket

superseriös helt orimligt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok, hade fått för mig att du brukar dra igång lååååååååånga diskussioner om allt möjligt på fredagar

men jag måste ha tagit fel. Det är väl någon annan, eller ingen alls. Ordet superseriös använde jag

därför att jag dessutom hade fått för mig att dessa trådar, som du inte brukar dra igång, hade en

ironisk tvist. Ber om ursäkt för misstaget. Sedan är järmförelsen mellan orden seriös och ordet död

inte så lyckad. Jag menar att det ena faktiskt kan kompareras och då blir heller inte uttrycket

superseriös helt orimligt.

Du är så läcker när du citerar ett inlägg men svarar på ett annat.

Superseriöst, alltså.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...