ThomasJ Postat 13 december 2004 Dela Postat 13 december 2004 Fan vad beroendeframkallande forum är... sitter ju här och på andra forum som en annan narkoman:P Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tokas Postat 13 december 2004 Dela Postat 13 december 2004 Håller med. Helt jäkla sjukt.. =P Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 13 december 2004 Trådstartare Dela Postat 13 december 2004 snuskigt. borde vara ilegalt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 13 december 2004 Dela Postat 13 december 2004 Nej inte illegalt... det vore inte bra. Jag är ju här nästan jämt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 13 december 2004 Dela Postat 13 december 2004 Jag har slutat besöka andra sidor typ.. sitter bara här 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 13 december 2004 Dela Postat 13 december 2004 Jag har slutat besöka andra sidor typ.. sitter bara här 😄 Samma här, men i gengäld sitter jag här hela tiden... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PerkaBalo Postat 13 december 2004 Dela Postat 13 december 2004 kom just på mej själv att jag sa att jag skulle lägga mej för ca: en och en halv timme sen..... ändå sitter jag här å knappar, fastän jag knappt ser vad jag skriver 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 13 december 2004 Trådstartare Dela Postat 13 december 2004 ja forum.studio.se har blivt en självklar del av mitt liv nu:P Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Claes Holmerup Postat 13 december 2004 Dela Postat 13 december 2004 Somliga är spritt språngande galna. 😄 Jag har näst flest inlägg på VST-Forum och ligger 9:a här på Studioforumet. Nyligen satte jag igång på 99musik också - och till råga på allt även Sound on Sound... Man lär sig aldrig... men kul är det... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 13 december 2004 Dela Postat 13 december 2004 samma här. Första och sista siten jag besöker =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 13 december 2004 Trådstartare Dela Postat 13 december 2004 Somliga är spritt språngande galna. 😄 ja vissa mer än andra:P nu borde man ju redan sovit.. se så farligt detta forum är Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Claes Holmerup Postat 13 december 2004 Dela Postat 13 december 2004 Vaddå sova? Det kan man ju inte göra så länge det finns andra kvar som är inloggade på forumen... 😄😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 13 december 2004 Dela Postat 13 december 2004 Vaddå sova? Det kan man ju inte göra så länge det finns andra kvar som är inloggade på forumen... 😄😄 Ska vi tävla? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
brojd Postat 13 december 2004 Dela Postat 13 december 2004 (redigerat) Vaddå sova? Det kan man ju inte göra så länge det finns andra kvar som är inloggade på forumen... 😳 😆 Ska vi tävla? 😆 Detta måste jag bara se! 😆 edit... Tar emot vad fram till kl. 04:00, vi börjar med oddsen 1:1 tills buden börjar rulla in Redigerat 13 december 2004 av brojd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 13 december 2004 Dela Postat 13 december 2004 Vaddå sova? Det kan man ju inte göra så länge det finns andra kvar som är inloggade på forumen... 😳 😆 Ska vi tävla? 😆 Detta måste jag bara se! 😆 edit... Tar emot vad fram till kl. 04:00, vi börjar med oddsen 1:1 tills buden börjar rulla in Trots att jag erbjöd en tävling så kan jag inte ställa upp. Har tider att passa imorgon. Annars kan man ju bara låta datorn vara igång, och det är väl rätt fuskigt. Tror jag ska lägga ner forumet för dagen och spela lite Halflife 2 iställer. Börjar bli tid för det. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Claes Holmerup Postat 13 december 2004 Dela Postat 13 december 2004 ...fast i dag måste jag ge upp tidigare än vanligt, eftersom jag har blivit lite krasslig. Man måste ju åtminstone försöka masa sig upp så att man kommer i tid till jobbet... 😆😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 13 december 2004 Dela Postat 13 december 2004 ...fast i dag måste jag ge upp tidigare än vanligt, eftersom jag har blivit lite krasslig. Man måste ju åtminstone försöka masa sig upp så att man kommer i tid till jobbet... 😆😳 Vi får ta det en annan dag helt enkelt 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 14 december 2004 Dela Postat 14 december 2004 (redigerat) ett midnattsrace! förresten har jag sett rockfart i någon form på de flesta forum jag hittat överhuvud taget. EDIT: nä förresten, här är han inte än så länge: odla. nu - din trådgård på nätet. forum för de med gröna fingrar Redigerat 14 december 2004 av maxmaxmax Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 14 december 2004 Trådstartare Dela Postat 14 december 2004 (redigerat) man kanske borde arrangera en furumuppersittarkväll:P eller det e det ju iofs varje kväll:D Redigerat 14 december 2004 av DjBox Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 14 december 2004 Dela Postat 14 december 2004 ett midnattsrace! förresten har jag sett rockfart i någon form på de flesta forum jag hittat överhuvud taget. EDIT: nä förresten, här är han inte än så länge: odla. nu - din trådgård på nätet. forum för de med gröna fingrar Det var länge sen Rockis gjorde några inlägg här också: http://www.fencing.se/xmb/index.php Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 14 december 2004 Dela Postat 14 december 2004 förresten har jag sett rockfart i någon form på de flesta forum jag hittat överhuvud taget. EDIT: nä förresten, här är han inte än så länge: odla. nu - din trådgård på nätet. forum för de med gröna fingrar hehe 😛 hehehe 😛 😉 🙂 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MagnusBryngelsson Postat 14 december 2004 Dela Postat 14 december 2004 Hmm undrar vad min arbetsgivare tycker om mitt dagliga forum läsande 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fredster Postat 14 december 2004 Dela Postat 14 december 2004 Jag har slutat med att vara här inne på forumet! Känns skönt.....äntligen har jag blivit av med beroendet och kan koncentrera mig på att arbeta istället! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 14 december 2004 Trådstartare Dela Postat 14 december 2004 Jag har slutat med att vara här inne på forumet! Känns skönt.....äntligen har jag blivit av med beroendet och kan koncentrera mig på att arbeta istället! ja jag ser det:P haha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.