Jump to content
Annons

Beroende av forum.....

ThomasJ

Recommended Posts

Annons

Somliga är spritt språngande galna. 😄

Jag har näst flest inlägg på VST-Forum och ligger 9:a här på Studioforumet. Nyligen satte jag igång på 99musik också - och till råga på allt även Sound on Sound... Man lär sig aldrig... men kul är det... 😄

Dela på andra sajter

Vaddå sova? Det kan man ju inte göra så länge det finns andra kvar som är inloggade på forumen... 😳  😆

Ska vi tävla? 😆

Detta måste jag bara se! 😆

edit... Tar emot vad fram till kl. 04:00, vi börjar med oddsen 1:1 tills buden börjar rulla in

Redigerat av brojd
Dela på andra sajter

Vaddå sova? Det kan man ju inte göra så länge det finns andra kvar som är inloggade på forumen... 😳  😆

Ska vi tävla? 😆

Detta måste jag bara se! 😆

edit... Tar emot vad fram till kl. 04:00, vi börjar med oddsen 1:1 tills buden börjar rulla in

Trots att jag erbjöd en tävling så kan jag inte ställa upp. Har tider att passa imorgon. Annars kan man ju bara låta datorn vara igång, och det är väl rätt fuskigt. Tror jag ska lägga ner forumet för dagen och spela lite Halflife 2 iställer. Börjar bli tid för det. 😆

Dela på andra sajter

...fast i dag måste jag ge upp tidigare än vanligt, eftersom jag har blivit lite krasslig. Man måste ju åtminstone försöka masa sig upp så att man kommer i tid till jobbet... 😆😳

Dela på andra sajter

...fast i dag måste jag ge upp tidigare än vanligt, eftersom jag har blivit lite krasslig. Man måste ju åtminstone försöka masa sig upp så att man kommer i tid till jobbet... 😆😳

Vi får ta det en annan dag helt enkelt 😆

Dela på andra sajter

ett midnattsrace!

förresten har jag sett rockfart i någon form på de flesta forum jag hittat överhuvud taget.

EDIT: nä förresten, här är han inte än så länge: odla. nu - din trådgård på nätet. forum för de med gröna fingrar

Det var länge sen Rockis gjorde några inlägg här också: http://www.fencing.se/xmb/index.php

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.