Jump to content
Annons

Recommended Posts

DieHard (oregistrerad)
Postat

Varför tror du den kallas för fatso? 😱

Annons
BJORNANDERSSON (oregistrerad)
Postat

hehe...😱 ska bli nice att testa iaf...hoppas man kommer klara sig på solo kortet..annars får det bli ett till...är dom billigare i usa eller england??

Vilket kort har du Die Hard?

Mvh Björn Bruce Lee

Postat (redigerat)
dom menar väl att kortet pallar 4 fatso? 32 88rschannelstrip osv...men om jag kör 3 fatso, då kan jag inte använda mer poluggar va?

Japp, det stämmer bra det! Efter 3 alt 4 fatso på ett solokort så är det sen stop. Möjligtvis nån ytterligare lättare plugg.

Blev lite förvånad att Universal Audio släppte en så pass hungrig plug som äter upp hårdvaran.

Minns när Neve 33609 kom Då så fanns bara UAD-1. EN enda insert så var det sen fullt!

Biter sig lite sjävla i arslet med att släppa grejer som dom själva inte klarar av.

Får se nu om det kommer nån second edition på 1176 och Pultec som ska kräma ur utnyttja korten mer!

Dom pluggarna är rätt gamla nu!

Redigerat av KillwithSkill
Postat

Okej! Vilket kör du??

Postat
Okej! Vilket kör du??

Syftar du på vilket kort?

Jag kör på ett QUAD - fast jag har inte installerat det ännu. Har ingen dator än. Köpte det tidigare i somras.

Ska sen om nån månad eller två beställa ett Nevana 128 (oxå ett QUAD)

Har i stort sett alla pluggarna förutom just NEVE-pluggarna. Avstod från dom när dom kom. Då fanns bara UAD-1 och NEVE knäckte korten direkt.

Då hade jag 3 st UAD-1. Har iofs kvar dom än. Ligger i nån låda! 😱

Men nu med UAD-2 så blir det ett Nevana 128 och då får man med alla NEVE-pluggarna på köpet! 😄

Beroende på hur nästa Mac Pro ser ut så kommer det bli till slut tre quadkort i den med! 😉

Postat

okej...fan 3 quadkort..de e 45 pap...shit fritt....

DieHard (oregistrerad)
Postat
hehe...😱 ska bli nice att testa iaf...hoppas man kommer klara sig på solo kortet..annars får det bli ett till...är dom billigare i usa eller england??

Vilket kort har du Die Hard?

Mvh Björn Bruce Lee

Jag sitter tyvärr bara med ett UAD-1. Har inte haft råd byta upp mig än och varit tvungen lägga ut stålar på annat så har jag inte uppgraderat till tvåan än. Men förhoppningsvis under året någon gång så..

DieHard (oregistrerad)
Postat
Japp, det stämmer bra det! Efter 3 alt 4 fatso på ett solokort så är det sen stop. Möjligtvis nån ytterligare lättare plugg.

Blev lite förvånad att Universal Audio släppte en så pass hungrig plug som äter upp hårdvaran.

Minns när Neve 33609 kom Då så fanns bara UAD-1. EN enda insert så var det sen fullt!

Biter sig lite sjävla i arslet med att släppa grejer som dom själva inte klarar av.

Får se nu om det kommer nån second edition på 1176 och Pultec som ska kräma ur utnyttja korten mer!

Dom pluggarna är rätt gamla nu!

Ja det är lite märkligt att de släppte nåt så hungrigt. De borde satsa på att få ner alla pluggar rejält i kraft. Men det lär de väl inte göra med allt ändå eftersom då finns det inte lika stora skäl köpa de dyrare korten som de vill sälja.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.