Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Det är ingen idé att forum medlemmar agerar någon sorts forum ´polis´

Som du gör nu, alltså?

Jag tror du förväxlar mig med någon annan. Att jag tycker tråden är "nördig" är inte detsamma som att jag tycker den är "onödig".

Annons
Postat

jag undrar om det finns några exempel på låtar där människor nästan dör men sedan klarar sig, men sedan lever något fattigare liv p.g.a personen som räddade dem vill ha gentjänster, som på ett eller annat sätt är krävande att utföra?

Postat
jag undrar om det finns några exempel på låtar där människor nästan dör men sedan klarar sig, men sedan lever något fattigare liv p.g.a personen som räddade dem vill ha gentjänster, som på ett eller annat sätt är krävande att utföra?

Lanserades inte en liknande idé i Seinfeld, men handlade då om ett avsnitt i en tvserie?

Postat
Har inga problem med den här typen av trådar, men de kanske borde ligga i Off-Topic.

Jag håller med, trådarna han har skapat kanske kan tyckas vara en aning intetsägande - så som många andra trådar.

Under kategorin ingår "Allmänt om musik". Måste alltså inte vara just studiorelaterat.

Bankmannen (oregistrerad)
Postat

"it's my live" by john bon jovi

Postat
"it's my live" by john bon jovi

It's my life kanske? 🙂

Bankmannen (oregistrerad)
Postat

Samma sak 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.