Jump to content
Annons

Räker det till med iMacen jag tänker köpa ?

Recommended Posts

Prettyboy (oregistrerad)
Postat

Jag kör Pro Tools 8 HD och Reason 4 men det blir laggigt på min PC som e på 2gb ram och 2.4ghz processon men nu vill jag slippa det så jag bestämmde mig för att gå över till mac för att de flesta värkar vara nöjda med macen.

Jag har tittat lite på en iMac som kostar 16.000 kr och har 2,66GHz Intel Core 2 Duo processor, 4GB interminne.

Tror ni att det kommer räka och kan någon säga mig hur många kanaler jag kommer kunna köra samtidigt som Reason är ogång ?

Tacksam för svar (A) / Mic

Annons
Postat

Kör du verkligen Pro Tools HD? Hårdvaran kostar ju tiotusentals kronor och dessutom fungerar det inte med en iMac eftersom den saknar PCI-platser.

Postat

Jag har en iMac 2,66GHz Intel Core 2 Duo processor med 4GB interminne och kör Cubase Studio 4 och är toknöjd! 😄

Inte för att det var det du frågade om, men ändå 😮

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.