Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Har en undran,

Har en liten 60-tals elorgel, en case modell likande ex Vox Continental som jag köpt för nån krona.

Den är tyvärr ruskigt ostämd och en av "presetsen" fungerar inte, samt att utgångarna för telejack och pedal har ärjat och sprakar.

Någon som har ett tips på någon person eller företag som är duktig på att gå igenom och fixa till den för en lagom slant.

Tacksam för tips och kontakter.

Mvh // Billy

Redigerat av BelfastCowboy
Annons
Postat

Elmusikservice-Harald Lindell

Ängsgärdsg. 7

72126 Västerås

021-13 64 20

han fixade en farfisa orgel åt mig för några år sedan kostade runt 1000:- om jag minns rätt.

GIGAN (oregistrerad)
Postat
Har en undran,

Har en liten 60-tals elorgel, en case modell likande ex Vox Continental som jag köpt för nån krona.

Den är tyvärr ruskigt ostämd och en av "presetsen" fungerar inte, samt att utgångarna för telejack och pedal har ärjat och sprakar.

Någon som har ett tips på någon person eller företag som är duktig på att gå igenom och fixa till den för en lagom slant.

Tacksam för tips och kontakter.

Mvh // Billy

Hej Billy!

Daniel Araya är en kille som jag fått tips på genom forumet 😮

Är skitduktig och håller till i hägersten.

Har fixat flera av mina analogsyntar.

Maila honom på

daniel.araya@sr.se

GIGAN

Postat

Tack ska ni ha,

Daniel har paus i sitt reparerande men tipsade mig om en vän som skulle vara duktig, tyvärr inget svar från honom.

Om ni har fler tips på (gärna stockholmsbaserade) "reparatörer" så är jag hemskt tacksam.

Tack sålänge // B

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.