Egghuvud Postat 20 januari 2005 Dela Postat 20 januari 2005 Det vete Jona hö hö hö..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 20 januari 2005 Dela Postat 20 januari 2005 Jag tycker FORTFARANDE att nästa grejskall vara en symfoni för disharmonisk äggklyvare ! pichad till hillDur ! med tvättbräda ( grön! ) 🙂 Jag blir lika rädd varje gång någon snackar om den där äggklyvaren. 😆 😎 Hahaha... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 20 januari 2005 Dela Postat 20 januari 2005 Jag tycker FORTFARANDE att nästa grejskall vara en symfoni för disharmonisk äggklyvare ! pichad till hillDur ! med tvättbräda ( grön! ) 🙂 Jag blir lika rädd varje gång någon snackar om den där äggklyvaren. 😆 Sorry Eggis, allt för Konsten du vet... Konsert av badrumsljud ?? 😎 Håller med, nåt i den stilen vore skojj... eller i alla fall att man bara får använda sig av analoga inspelningar 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 20 januari 2005 Dela Postat 20 januari 2005 Men om Djonas inte har temat klart för en festival kan väl jag sätta igång en? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 20 januari 2005 Dela Postat 20 januari 2005 Kör så det ryker... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
milton Postat 23 januari 2005 Dela Postat 23 januari 2005 Hockeykör: Starta, starta, STARTA! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dede Postat 23 januari 2005 Dela Postat 23 januari 2005 Nu har vi fan smält julmaten länge nog! Dags att svettas!!!!!!!!!!!!! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jazzman Postat 24 januari 2005 Dela Postat 24 januari 2005 Men om Djonas inte har temat klart för en festival kan väl jag sätta igång en? 😉 Jag e på!! Skicka jonas ett pm vettja 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
milton Postat 26 januari 2005 Dela Postat 26 januari 2005 Händer det nånting här eller ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Plinkplonk Postat 30 januari 2005 Dela Postat 30 januari 2005 Snart tror jag *väntar med spänning* 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 30 januari 2005 Dela Postat 30 januari 2005 Lovar att kicka igång nästa festival väldigt snart! 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 31 januari 2005 Dela Postat 31 januari 2005 Lovar att kicka igång nästa festival väldigt snart! 😉 Vad blir det för tema då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 31 januari 2005 Dela Postat 31 januari 2005 Ändrade planer! 😉 Vectro ska hålla i nästa festival. Han pm:ade mig och frågade om det var ok. Han hade typ allt material färdigt och räknar med att köra igång nån gång under nästa vecka. 🙂 Mvh / djonas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.