ViktorDenStore Postat 20 januari 2005 Postat 20 januari 2005 Jag tycker FORTFARANDE att nästa grejskall vara en symfoni för disharmonisk äggklyvare ! pichad till hillDur ! med tvättbräda ( grön! ) 🙂 Jag blir lika rädd varje gång någon snackar om den där äggklyvaren. 😆 😎 Hahaha...
ViktorDenStore Postat 20 januari 2005 Postat 20 januari 2005 Jag tycker FORTFARANDE att nästa grejskall vara en symfoni för disharmonisk äggklyvare ! pichad till hillDur ! med tvättbräda ( grön! ) 🙂 Jag blir lika rädd varje gång någon snackar om den där äggklyvaren. 😆 Sorry Eggis, allt för Konsten du vet... Konsert av badrumsljud ?? 😎 Håller med, nåt i den stilen vore skojj... eller i alla fall att man bara får använda sig av analoga inspelningar 😄
Linus Postat 20 januari 2005 Postat 20 januari 2005 Men om Djonas inte har temat klart för en festival kan väl jag sätta igång en? 🙂
dede Postat 23 januari 2005 Postat 23 januari 2005 Nu har vi fan smält julmaten länge nog! Dags att svettas!!!!!!!!!!!!! 😆
Jazzman Postat 24 januari 2005 Postat 24 januari 2005 Men om Djonas inte har temat klart för en festival kan väl jag sätta igång en? 😉 Jag e på!! Skicka jonas ett pm vettja 😄
djonas Postat 30 januari 2005 Postat 30 januari 2005 Lovar att kicka igång nästa festival väldigt snart! 😎
osiris Postat 31 januari 2005 Postat 31 januari 2005 Lovar att kicka igång nästa festival väldigt snart! 😉 Vad blir det för tema då?
djonas Postat 31 januari 2005 Postat 31 januari 2005 Ändrade planer! 😉 Vectro ska hålla i nästa festival. Han pm:ade mig och frågade om det var ok. Han hade typ allt material färdigt och räknar med att köra igång nån gång under nästa vecka. 🙂 Mvh / djonas
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.