maxmaxmax (oregistrerad) Postat 21 december 2004 Dela Postat 21 december 2004 Vill ni att jag ska vara lekledare för en speedfestival? 😳 I mån av tid får jag i så fall svara. Skulle däremot kanske hinna ställa upp med ett bidrag. kanske... Ingen annan som vill ansvara? det är ju en speedfestival, klart lekledaren också ska få lite brått. 😉 oavsett innehåll, jag vill föranmäla mig själv. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
insolitus Postat 21 december 2004 Dela Postat 21 december 2004 Sådär! Nu har jag också anmält mig! 😳 Får se om jag hinnar lämna in nåt ifall det blir speedtemat... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
captain nemo (oregistrerad) Postat 9 januari 2005 Dela Postat 9 januari 2005 Vad hände? //nemo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 10 januari 2005 Dela Postat 10 januari 2005 Ingen som vet ingen som vet. jag har definitivt inte tid än på en vecka. Men sen kanske jag kan hålla i nått. Ska kolla hur kursplanerna ser ut. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jarlo Postat 16 januari 2005 Dela Postat 16 januari 2005 Börjar fan bli sugen på en ny festival nu snart 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 16 januari 2005 Dela Postat 16 januari 2005 Börjar fan bli sugen på en ny festival nu snart 😄 Jag också =). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 16 januari 2005 Dela Postat 16 januari 2005 Ja... Nåt nytt vore skojj 😄 Men ingen speedfestival va? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 17 januari 2005 Dela Postat 17 januari 2005 nu e jag klar med uppsatsen... hoppas jag. Så jag kanske kan ansvara för något om ni vågar ha mig som ansvarig. Däremot är jag osäker på om det webhotellet jag lånar av pepelogu (b-one) är kompis med en så kraftig trafik som den som var under förra festivalen. Därmed håller jag hellre i nån form av speedfestival, som kanske drar mindre folk... vad vet jag... 😆 Återkommer om detta efter vidare forskning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 17 januari 2005 Dela Postat 17 januari 2005 nu e jag klar med uppsatsen... hoppas jag. Så jag kanske kan ansvara för något om ni vågar ha mig som ansvarig. Däremot är jag osäker på om det webhotellet jag lånar av pepelogu (b-one) är kompis med en så kraftig trafik som den som var under förra festivalen. Därmed håller jag hellre i nån form av speedfestival, som kanske drar mindre folk... vad vet jag... 😉 Återkommer om detta efter vidare forskning. Jo visst, men är det inte vinnaren från tidigare tävling som ska arrangera denna? (just a thought from me) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 17 januari 2005 Dela Postat 17 januari 2005 nu e jag klar med uppsatsen... hoppas jag. Så jag kanske kan ansvara för något om ni vågar ha mig som ansvarig. Däremot är jag osäker på om det webhotellet jag lånar av pepelogu (b-one) är kompis med en så kraftig trafik som den som var under förra festivalen. Därmed håller jag hellre i nån form av speedfestival, som kanske drar mindre folk... vad vet jag... 🙂 Återkommer om detta efter vidare forskning. Jo visst, men är det inte vinnaren från tidigare tävling som ska arrangera denna? 😆(just a thought from me) Det var väl en del som pekade åt mitt håll angående speedfestivalen, men som det nämnts tidigare i tråden, så jag ser nog hellre en riktig festival nu. Så det är väl bara att luta sig tillbaka och vänta på att tävlingen kommer upp? 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 17 januari 2005 Dela Postat 17 januari 2005 Hehe, jag anordnar gärna nästa tävling. Måste bara komma på en juste idé, men jag jobbar på det. 🙂 Om de nu e ok med alla att de e jag som e lekledare i nästa tävling? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
insolitus Postat 17 januari 2005 Dela Postat 17 januari 2005 Om de nu e ok med alla att de e jag som e lekledare i nästa tävling? 😆 Självklart! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 17 januari 2005 Dela Postat 17 januari 2005 Klart som tusan det är. Fila fort bara. Vill ha festival NU!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 17 januari 2005 Dela Postat 17 januari 2005 får man börja droppa ämnesförslag nu eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 17 januari 2005 Dela Postat 17 januari 2005 Vad fräckt det vore om man fick i uppdrag att skapa en viss stämning. =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 17 januari 2005 Dela Postat 17 januari 2005 Vad fräckt det vore om man fick i uppdrag att skapa en viss stämning.=) menar du mood eller bara stämmning på gitarren? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 17 januari 2005 Dela Postat 17 januari 2005 Mood hehe. Tex att man återskapar en händelse via musiken. Och den som passar bäst eller nåt? Går kanske att utvecka idén? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MusicGene Postat 17 januari 2005 Dela Postat 17 januari 2005 det hade varit fräckt att sätta musik till en filmsnutt och mha musiken ändra stämningen i scenen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 17 januari 2005 Dela Postat 17 januari 2005 det hade varit fräckt att sätta musik till en filmsnutt och mha musiken ändra stämningen i scenen. Jo det var ungefär det jag försökte förklara. Skapa en viss stämmning. =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 17 januari 2005 Dela Postat 17 januari 2005 Eller kanske iställer för en filmsnutt så skriver jazzman en berättelse på 4 meningar som man utgår ifrån? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 17 januari 2005 Dela Postat 17 januari 2005 Om de nu e ok med alla att de e jag som e lekledare i nästa tävling? 😲 Kör hårt, Jonas! 😲 Det blir säkert en kanonbra tävling. Jag anmäler mig redan nu för säkerhets skull... 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jazzman Postat 18 januari 2005 Dela Postat 18 januari 2005 självklart att du ska hålla nästa jonas! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jazzman Postat 18 januari 2005 Dela Postat 18 januari 2005 (redigerat) Eller kanske iställer för en filmsnutt så skriver jazzman en berättelse på 4 meningar som man utgår ifrån? vadå jazzman 😉 förslaget om att bygga upp en viss stämning låter bra 🙂 Redigerat 18 januari 2005 av Jazzman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 18 januari 2005 Dela Postat 18 januari 2005 Eller kanske iställer för en filmsnutt så skriver jazzman en berättelse på 4 meningar som man utgår ifrån? vadå jazzman 😉 förslaget om att bygga upp en viss stämning låter bra 🙂 Låter kalsskojj =). Vem håller i nästa festival då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jazzman Postat 18 januari 2005 Dela Postat 18 januari 2005 Djonas!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 18 januari 2005 Dela Postat 18 januari 2005 Djonas!! Aha. i see =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 18 januari 2005 Dela Postat 18 januari 2005 Jag tycker FORTFARANDE att nästa grej skall vara en symfoni för disharmonisk äggklyvare ! pichad till hillDur ! med tvättbräda ( grön! ) 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 20 januari 2005 Dela Postat 20 januari 2005 Jag tycker FORTFARANDE att nästa grejskall vara en symfoni för disharmonisk äggklyvare ! pichad till hillDur ! med tvättbräda ( grön! ) 🙂 Jag blir lika rädd varje gång någon snackar om den där äggklyvaren. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 20 januari 2005 Dela Postat 20 januari 2005 Jag tycker FORTFARANDE att nästa grejskall vara en symfoni för disharmonisk äggklyvare ! pichad till hillDur ! med tvättbräda ( grön! ) 😄 Jag blir lika rädd varje gång någon snackar om den där äggklyvaren. 😆 Sorry Eggis, allt för Konsten du vet... Konsert av badrumsljud ?? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 20 januari 2005 Dela Postat 20 januari 2005 Varför kallar vi det festival egentligen? Förutsätter inte det lite sprit o andra festligheter? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.