Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 104
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

maart (oregistrerad)
Postat

ooo svår fråga! för mig går det lite i perioder vad/vem jag lyssnar på. just nu diggar jag Nnenna Freelon otroligt mycket. rekommenderas varmt om man gillar musik åt jazz/soul-hållet. Hennes version av God bless the child är otroligt bra, dessutom har hon ett ruskigt bra komp.

http://open.spotify.com/track/3uAXAjbAfBdguBcGO9rpWQ

sadomachine (oregistrerad)
Postat

Det skulle väl vara Devin Townsend från Strapping young lad, eller David Gahan från Depeche Mode.

pHISTERmILL (oregistrerad)
Postat

Lisa Dalbello.

DieHard (oregistrerad)
Postat
Mrs Miller

Svårt att säga vem som är bäst. Kanske Mrs Miller då...

Men Jan vinner på sexigheten 😛

DieHard (oregistrerad)
Postat

Här är en favoritsångare. Mycket grym

Ludde46 (oregistrerad)
Postat

Whitney Houston och Pete Cetera

Postat

En fråga som är omöjlig att svara på, eftersom svaren alltid kommer att färgas av musiksmaken.

Några mycket starka kandidater (även om några av dem inte lever längre):

Philip Bailey

Freddie Mercury

Luciano Pavarotti

Michael Jackson

Luther Vandross

George Michael

Postat

Frågan är lika dum som frågan: vilken är den godaste maträtt? Vad jag eller du tycker är ju i så fall ointressant. Den bäste sångaren är ju den som har mest lyssnare. Men jag antar att du undrar vad kollegor på forumet har för smak vad gäller sångare.

Postat

Jag skulle säga Håkan Hellström eller Minnie Riperton. Sångare av helt olika världar men båda berör mig.

GIGAN (oregistrerad)
Postat

Målfoto mellan Frank Sinatra

och Leif Lundström

GIGAN

Postat
Frågan är lika dum som frågan: vilken är den godaste maträtt? Vad jag eller du tycker är ju i så fall ointressant. Den bäste sångaren är ju den som har mest lyssnare. Men jag antar att du undrar vad kollegor på forumet har för smak vad gäller sångare.

Antar att både jag och alla som svarat på frågan på är dumskallar. Tro mig, på

detta forum är en sådan lysande begåvning och intelligens som din bara bortkastad.

Postat (redigerat)

Andrea Bocelli

Sarah Brightman

Julio Iglesias

Dean Martin

Tom Jones

och många till...

Redigerat av debatt
Postat
Ni har alla fel. Den här killen är bäst sångaren.

brian8.jpg

Yeah!

Han lät underbar på de äldre skivorna. Kanske inte världens bästa röst idag, men han är en jävel på att få igång publiken osv. Tummen upp åt Brian!

DieHard (oregistrerad)
Postat
Ni har alla fel. Den här killen är bäst sångaren.

brian8.jpg

He, he förstod av ditt nick att du tagit den från sista låten på Highway to hell. :rolleyes: Så fick man det bekräftat.

DieHard (oregistrerad)
Postat
Demis Roussos

Trodde det knappt existerade någon som minns den grekiske smörsångaren idag. Fick ju höra en del av hans låtar när jag växte upp hemma.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.