Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej!

Jag har ett gäng låtar inom Electro som är hyffsade antar jag. Problemet är att jag behöver nån som kan vara med i låtskrivandet på alla plan (skapa, mixa, mastra). Kan du sjunga är det ett stort plus då jag endast sjunger hjälpligt. Enda kravet här är att du sjunger bättre än mig och inte så där skit-tråkigt som en del electrosångare verkar gilla 😎 . Klicka in på www.myspace.com/poptrick och lyssna på några av mina alster. Försöker vara ganska bred i skapandet så det finns poppigare och hårdare låtar på lager.

Jag använder Cubase studio 5 med div pluggar som bas och Reason 4. Du använder Cubase eller båda!

Jag är 34 år och vad du är skiter jag i så länge du inte känner dig gammal och färdig.

Jag skapar och jobbar även tillsammans med min numera gode vän Evildoer och vårat projekt heter Vanguard. Kolla in oss på www.myspace.com/vguard . Vi är också i behov av ovanstående eftertraktade kunskaper.

Höres 🙂

/Patrik

Annons
Postat

Patrik, du har inte lust att lära dig mixa eller mastra. Det är helt ok för mig.

Jag kan skiten, PM:a för meritförteckning.

Tusen kronor per låt får du punga ut med, ingenting är gratis.

Postat

Hallå..

Skulle kunna mixa,mastra,programera.

Hör gärna av dig...

rcuc@hotmail.com

sadomachine (oregistrerad)
Postat

Bra låtar tycker jag...., borde vara givna till Arvikafestivalen nästa år...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.