Tormentor Postat 13 december 2004 Postat 13 december 2004 Det här känns ju lite pinsamt men jag måste fråga för jag fattar inte vad det är som händer.. Kortkommandot funkar ej mellan mix och editfönsteret. Har det något med tangentbodet och/eller språk att göra? Jag skulle bli oerhört tacksam om någon kunde guida mej igenom de ändringar som måste göras. 😕
ostkaka Postat 13 december 2004 Postat 13 december 2004 (redigerat) CTRL + = funkar ej på bärbart....måste ha engelskt också Redigerat 13 december 2004 av ostkaka
Tormentor Postat 13 december 2004 Trådstartare Postat 13 december 2004 Engelskt tangentbord? Inget inställning man kan ändra i windows? Har stationär dator.
ostkaka Postat 16 december 2004 Postat 16 december 2004 Du byter bara språket för tangentbordet det gör du med den där SV ikonen längst ner till höger på XP...Går inte det får u ha en annan installation.
Tormentor Postat 30 december 2004 Trådstartare Postat 30 december 2004 Jävligt skumt... det funkar funkar att byta fönster med Ctrl+ ` (komma). (Oavsett språk) Datorer.. 😄 tack iaf!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.