Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 84
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta Àmne

Postat

Äsch du hann först. :-)

Postat

Skiter i vad det Àr för nya pluggar och all jÀvla hittepÄ.

TvÄ viktiga frÄgor: 32 bitar Carbon eller 64 bitar Cocoa? Hyperthreading?

Snabbsnokade pÄ infon och det framgÄr inget av detta..... Apple försök impa mig nÄngÄng

Postat

Komplett version - 5.495,00 kr

Uppgradering frÄn Logic Express - 3.295,00 kr

Uppgradering frÄn Logic Pro eller Logic Studio - 2.195,00 kr

Leveranstid: 4-6 Veckor...

Tur att studion inte Ă€r fĂ€rdigbygd sĂ„ man har tid 😄

Postat (redigerat)

OK flextime verkar ju kul men ingen melodyne-variant?

Gitarrgrejerna lÄter ocksÄ rÀtt kul men det luktar lite Guitar Amp Pro i nya klÀder...

Drumreplacer verkar vara en förbÀttrad "Audio to score"

"convert to samplertrack" kÀnns lite bökig men visst.. gillar man .rex-format sÄ..

Ingen ny sampler?

Inget snack om stabiliteten?

Inga nya instrument?

Det kÀnns som grÀnsen mellan Logic och Garageband hÄller pÄ att suddas ut. Vem fan vill ha gitarrackord och tabs mitt i ett session?

Redigerat av iGnu
Postat

Tyckte det var vÀl tilltaget för en uppdatering (jag som köpte 8:an för nÄgra mÄnader sedan)...

Kolin

Postat

SpÀnnande. Audio Quantize. kul.

Shit va snabba dom var ut med 9an.

Trodde det skulle dröja.

Nu fins ingen anledning att uppgradera frÄn express 8 till 8 studio.

Postat

SpÀnnande. Audio Quantize. kul.

Shit va snabba dom var ut med 9an.

Trodde det skulle dröja.

Nu fins ingen anledning att uppgradera frÄn express 8 till 8 studio.

Postat
Det kÀnns som grÀnsen mellan Logic och Garageband hÄller pÄ att suddas ut. Vem fan vill ha gitarrackord och tabs mitt i ett session?

Word.

Man kan ju hoppas pÄ att det underliggande specifikationerna som "förhoppningsvis kommer ut snart" Àr "hÀpnandsvÀckande"...

Bara jag som fÄr "Garageband-vibb" av att se pÄ introduktionsfilmerna pÄ sidan?

Postat

Jag sÀger som tidigare talare; Hur Àr det med prestandan???? Multicore, latency etc. etc. Motsvarande ljudredigering som i Soundtrack Pro? (Apple bÄda tvÄ)

Postat
Stödet för PowerPC Àr borta tack och lov. Förmodligen omskrivet dÄ i Cocoa och till 64 bitar.

VĂ„gar man hoppas pĂ„ att programmet Ă€r helt omskrivet istĂ€llet för att den stenĂ„lders-gamla koden bara Ă€r uppdaterad? 😉

Postat

Convert to samplertrack och flextime. Fan, nu kanske det Ă€r dags att att uppgradera frĂ„n Logic 7 😉

Postat

Synd att priset höjdes annars var det spÀnnande.

Hoppas gör ett stor test av denna i nÄgon tidning framöver i höst.

Postat
Synd att priset höjdes annars var det spÀnnande.

Hoppas gör ett stor test av denna i nÄgon tidning framöver i höst.

Det skulle vara hoppas studio gör ett stort test av denna i nÄgon tidning framöver.

Postat
MÄnga rynkade ögonbryn i den hÀr trÄden.

Verkligen!

KĂ€nns som denna uppdatering borde heta 8.1

men dĂ„ skulle de ju inte kunna ta 2.195,00 kr för uppdateringen â˜ș

Postat
Verkligen!

KĂ€nns som denna uppdatering borde heta 8.1

men dĂ„ skulle de ju inte kunna ta 2.195,00 kr för uppdateringen 😛

Ja jag hĂ„ller med. Är det dessutom inte 64 bitar sĂ„ Ă€r det hĂ€r verkligen fiasko. Och hur blir det med hyperthreadingen? Kommer det att vara 16 staplar dĂ€r bara hĂ€lften jobbar? Och varför i helvete lĂ€gger dom ner en massa energi pĂ„ en gitarrplugg? Finns ju lixom en hel drös som knĂ€cker den dĂ€r med hĂ€stlĂ€ngder. Ett sk PRO skulle alla gĂ„nger micka en stĂ€rkare. Lite lustigt eftersom det hĂ€r ska förestĂ€lla en proapp.... nja det blir mĂ„nga öl innan visakoret Ă„ker fram...

Postat (redigerat)

JAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😛 Hoppas det har bra stöd för flera kĂ€rnor. Sedan med det nya osx. Kommer bli grymt 🙂

Redigerat av GĂ€st
Postat
JAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😛 Hoppas det har bra stöd för flera kĂ€rnor. Sedan med det nya osx. Kommer bli grymt 🙂

Logic Àr redan det musikprogrammet med bÀst stöd för multipla kÀrnor, men allting kan ju alltid förbÀttras.

Postat
Logic Àr redan det musikprogrammet med bÀst stöd för multipla kÀrnor, men allting kan ju alltid förbÀttras.

Inte nÀr det gÀller den senaste versionerna av Macpron. DÄ Àr det Cubase...

Postat
Inte nÀr det gÀller den senaste versionerna av Macpron. DÄ Àr det Cubase...

Dagens i-lands problem 😆

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.