perrock Postat 23 juli 2009 Postat 23 juli 2009 (redigerat) hej hej! Jag försöker vinna en tävling man vinner ett eltrumset hjälp mej komma på en slogan, motivering, jag försöker hela tiden, tävlingen slutar 7 augusti och högst 15 ord, Tack för all hjälp! Jag tänkte att det skulle vara nått med el trummor för att man vinner eltrummor det jag har kommit på är ''Med dom här eltrummorna, tar jag över världen'' Jag vet dålig 😛 Redigerat 23 juli 2009 av perrock
slejnard Postat 23 juli 2009 Postat 23 juli 2009 Vilket märke är det på trummorna...de vill säkert bli hyllade i sin slogan? " Sväng å smock Roland Rock " " Tysta trummor skönt för grannen, ödsla tid på Yamahannen " 😛 😄
debatt Postat 23 juli 2009 Postat 23 juli 2009 Vilken tidning är det, så jag kan vinna dem istället! 😉
slejnard Postat 23 juli 2009 Postat 23 juli 2009 DEt är roland 🙁 din var ju cool ! 😄 😄 Du kanske får fler förslag åxå. Säg inte vilken tidning till debatt å inte till mig heller... ... 😉
tordA Postat 23 juli 2009 Postat 23 juli 2009 "Yamahannen" låter som ett Finskt märke 😉 åh andra sidan, så jäkla tysta är dom inte bara snäppet under "vanliga" fråga min granne under... 🙁
perrock Postat 23 juli 2009 Trådstartare Postat 23 juli 2009 Finns det nått ställe jag kan väna mig till för att då hjälp om ni inte vill (a) 😛
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.