Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tjena!

David heter jag, 25 bast och bor i Göteborg. Har sysslat med musik och sång länge och behöver göra det för att må bra. Problemet är att sen jag flyttat till en ny lya har jag ingenstans att vara för att öva på sången, hade ett musikrum som man fick boka in sig i hos min förra hyresvärd men något sådant erbjuds ej här. Någon som har några tips om vart man kan vända sig i gbg? Börjar bli segt att inte få sjunga, och det funkar ju inte att hyra en lokal själv. Skulle mkt väl kunna tänka mig att slänga in en slant i månaden om någon har någon dag till övers i sin lokal eller liknande. Eller så kanske ni behöver en klar och stark röst i bandet 🙂

Tacksam för tips!

Mvh David

Annons
Postat

Kolla runt med studieförbunden i stan, dom har replokaler lite varstans som kanske kan funka. Blir väl svårt med "studicirkel" när du är själv iofs, men det kanske går att lösa...

PS. Hur många göra hela "cirkelgrejen" på allvar egentligen? Kan dom inte bara skrota det och anpassa systemet till verkligheten istället?

/Andreas

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.