nattvaktaren (oregistrerad) Postat 13 december 2004 Dela Postat 13 december 2004 Någon annan som upplever att Reason låter klent och fisigt när man exporterar i 24 bitars upplösning? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chrisB Postat 13 december 2004 Dela Postat 13 december 2004 Nej. Jag får höja filens signal när jag väl får in den i ProTools . . . men ok låter det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 13 december 2004 Dela Postat 13 december 2004 Ok. Mina 24-bitarsfiler blir diskantfattiga och utan punch. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chrisB Postat 13 december 2004 Dela Postat 13 december 2004 Låter trist. Kan du inte lägga upp prov? en med 16 bitar en med 24? kort snutt. vad har du för ljudkort/etc? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 13 december 2004 Dela Postat 13 december 2004 Nu blev jag nyfiken =). Vill höra =). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SLC-trax Postat 14 december 2004 Dela Postat 14 december 2004 Antagligen har Propellerheads-utvecklarna lagt in ett AntiPunch-filter i exporten som sabbar ljudet lite. Bara för att mobba alla 24-bit snobbar lite.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.