tordA Postat 14 december 2004 Postat 14 december 2004 Hur kom ni in, hade ni falskleg alla tre? Javisst! Det står att jag är femtio på mitt! mitt med 😉
®offe Postat 14 december 2004 Postat 14 december 2004 He he he, ingen levererar en one-liner som gamle rockis! ®
Ken Kängström Postat 14 december 2004 Postat 14 december 2004 Maxmaxmax du hänger väl på nästa gång? 😏 bara om sockerbitarna från växjö-träffen är med. Neko är verkligen itsy-bitsy i sin lugg. då packar jag ner: * karaokemaskin * 30 liter hembryggt mjöd * släktknogjärnet från farfar * fräcka visor 1-5 * brännbollsutrustning .. så kör vi igenom kvällen i samma ordning. ok? Kan inte bli bättre =)
Pluffo Postat 14 december 2004 Postat 14 december 2004 Kallade ni varandra för forumnamnen också? För det är extremt nördigt 😛 Ey, Neko, hämta en till Öl till mig 😆
Neko Postat 14 december 2004 Trådstartare Postat 14 december 2004 Kallade ni varandra för forumnamnen också? För det är extremt nördigt 😛 Ey, Neko, hämta en till Öl till mig 😆 Nej, vi klarade oss fint med vanliga namn. 😛
insolitus Postat 14 december 2004 Postat 14 december 2004 Kallade ni varandra för forumnamnen också? För det är extremt nördigt 😉 Ey, Neko, hämta en till Öl till mig 😆 Nej, vi klarade oss fint med vanliga namn. 🙂 Fast jag brukar faktiskt hålla på att slinta med tungan ibland... Jag tycker nästan forumnamnen passar bättre eftersom det var så man...öhh...träffades(?)... 😄
Debree Postat 16 december 2004 Postat 16 december 2004 Kallade ni varandra för forumnamnen också? För det är extremt nördigt 😄 Ey, Neko, hämta en till Öl till mig 😉 Nej, vi klarade oss fint med vanliga namn. 😄 Fast jag brukar faktiskt hålla på att slinta med tungan ibland... Jag tycker nästan forumnamnen passar bättre eftersom det var så man...öhh...träffades(?)... 😏 Word..! Vad ska man med vanliga namn till? 😲
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.