Neko Postat 13 december 2004 Dela Postat 13 december 2004 Och så här blev det! Från vänster: Debree Insolitus och Ketri Från vänster: Neko Debree Insolitus Såhär ser det ut inne på zeldas. Inte något höjdarställe att spela på, eftersom det inte finns mycket plats för en publik att sitta där. Dock löjligt sköna möbler. Kvällens underhållnind stor Doctor Blues för. Lät bra mycket bättre än killen som spelade förra gången vi var där, men å andra sidan så föll musiken oss inte helt på läppen ändå. Insolitus går lös på biljardbordet. Sista ölen för kvällen, Ketri har just lämnat oss och det är bara jag, Insolitus och Debree kvar. Vi funderar på vad vi ska göra... ... men vi beslutar oss för att åka upp till Universitetets studio, och sitta där och leka lite. Sitter i lilla studion på den här bilden. Och till vår stora förskräckelse fanns inte en enda IKEA allak stol därinne. Om ni inte är med på vad vi menar, kolla in den här tråden. Hur som, vi hade kul, och vi hoppas att fler kommer med nästa gång! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 13 december 2004 Dela Postat 13 december 2004 Fasen att jag inte kunde komma. Vill ha en till träff i början av januari 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 13 december 2004 Dela Postat 13 december 2004 Fasen att jag inte kunde komma. Vill ha en till träff i början av januari 😉 Instämmer! Fast kanske snarare i slutet av januari... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 13 december 2004 Dela Postat 13 december 2004 Hur kom ni in, hade ni falskleg alla tre? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 13 december 2004 Dela Postat 13 december 2004 Vilka svärmorsdrömmar 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
insolitus Postat 13 december 2004 Dela Postat 13 december 2004 Hur kom ni in, hade ni falskleg alla tre? Javisst! Det står att jag är femtio på mitt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 13 december 2004 Dela Postat 13 december 2004 Äh jag är bara avundsjuk. Vill också dricka bärs och prata nördprat. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 13 december 2004 Dela Postat 13 december 2004 (redigerat) dricker ni färsköl? EDIT: för det står ju en fet kanna på bordet. Redigerat 13 december 2004 av maxmaxmax Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
insolitus Postat 13 december 2004 Dela Postat 13 december 2004 Färsköl? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 13 december 2004 Trådstartare Dela Postat 13 december 2004 De har ett erbjudande: 1.8 liter för 149 spänn. Och 1.8 liter serveras bäst i stora kannor. Du är välkommen med nästa gång Nattvaktaren 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 13 december 2004 Dela Postat 13 december 2004 Äh jag är bara avundsjuk.Vill också dricka bärs och prata nördprat. 😉 Var det inte du som föreslog vi skulle ses i Lund/Malmö? Bärsen på bilderna ser god ut, men var är bejbsen?? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 13 december 2004 Trådstartare Dela Postat 13 december 2004 Äh jag är bara avundsjuk.Vill också dricka bärs och prata nördprat. 😮 Var det inte du som föreslog vi skulle ses i Lund/Malmö? Bärsen på bilderna ser god ut, men var är bejbsen?? 😆 De flesta av oss är redan upptagna, samt att vårt utseende och de musiknördiga samtalsämnena måste avskräckt de flesta 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 13 december 2004 Dela Postat 13 december 2004 Äh jag är bara avundsjuk.Vill också dricka bärs och prata nördprat. 😄 Var det inte du som föreslog vi skulle ses i Lund/Malmö? Bärsen på bilderna ser god ut, men var är bejbsen?? girls and music?! nä du, one kills the other. och vi vill väl inte ha ett bord med grabbar där alla sneglar på bönan och slåss om vem som har störst synth? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tobbe Postat 13 december 2004 Dela Postat 13 december 2004 Jag tror att vår käre Miles Davis en gång sa "No woman is bether then music" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
insolitus Postat 13 december 2004 Dela Postat 13 december 2004 Jag tror han hade fel... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 13 december 2004 Dela Postat 13 december 2004 Bjud med Regina Lund så blir det både bejb och bmaj7. Jag skulle gärna dricka bira med Sheryl Crowe, t ex..... 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 13 december 2004 Dela Postat 13 december 2004 Pojkar, pojkar, pojkar. Jag lovar att fixa brudar till Malmö/Lunda-träffen. Jag känner dom bästa. Men då måste ni lova att inte vara finklädda, jag har nämligen bara en vit skjorta & den tänkte jag ha på midsommar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 13 december 2004 Dela Postat 13 december 2004 vårt utseende och de musiknördiga samtalsämnena måste avskräckt de flesta Word Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
insolitus Postat 13 december 2004 Dela Postat 13 december 2004 Men då måste ni lova att inte vara finklädda, jag har nämligen bara en vit skjorta & den tänkte jag ha på midsommar. Och jag badar en gång om året vid jul vare sig det behövs eller inte... 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 13 december 2004 Dela Postat 13 december 2004 Det roliga är att ni verkligen inte kan slita er från studion 😛 Inte ens en utekväll 🙂 Nördar det är vi allihopa, allihopa, allihopa 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MusicGene Postat 13 december 2004 Dela Postat 13 december 2004 Jag tror att vår käre Miles Davis en gång sa "No woman is bether then music" Citatet tyder på att han sluddrade och säkert var aspackad i en buske med en trombon uppkörd i arslet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 13 december 2004 Dela Postat 13 december 2004 Jag tror att vår käre Miles Davis en gång sa "No woman is bether then music" Citatet tyder på att han sluddrade och säkert var aspackad i en buske med en trombon uppkörd i arslet. 😛 Fan, du är ju kul på riktigt! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 13 december 2004 Dela Postat 13 december 2004 Maxmaxmax du hänger väl på nästa gång? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
insolitus Postat 13 december 2004 Dela Postat 13 december 2004 Och du också addic59! Det är inget val... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 13 december 2004 Dela Postat 13 december 2004 Jag kommer =). Jag har extrem ångest för att jag inte hängde på sist. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
insolitus Postat 13 december 2004 Dela Postat 13 december 2004 Jag kommer =). Jag har extrem ångest för att jag inte hängde på sist. 😄 Hehe! Ja det bör du ha... Du missade den extremt tråkiga "synten" ute i universitetsstudion. Den hade ingen själ... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 13 december 2004 Dela Postat 13 december 2004 Jag kommer =). Jag har extrem ångest för att jag inte hängde på sist. 😄 Hehe! Ja det bör du ha... Du missade den extremt tråkiga "synten" ute i universitetsstudion. Den hade ingen själ... 😄 ajajaj. Fasen den får jag titta på nästa gång 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 13 december 2004 Trådstartare Dela Postat 13 december 2004 Jag kommer =). Jag har extrem ångest för att jag inte hängde på sist. 😄 Hehe! Ja det bör du ha... Du missade den extremt tråkiga "synten" ute i universitetsstudion. Den hade ingen själ... 😄 ajajaj. Fasen den får jag titta på nästa gång 🙂 Tror du klarar dig utan. Inte för att vi gjorde så mycket i studion heller. Mest flummade lite. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
insolitus Postat 13 december 2004 Dela Postat 13 december 2004 Tror du klarar dig utan. Inte för att vi gjorde så mycket i studion heller. Mest flummade lite. Det är det jag brukar göra i min "studio".... 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 14 december 2004 Dela Postat 14 december 2004 Maxmaxmax du hänger väl på nästa gång? 😉 bara om sockerbitarna från växjö-träffen är med. Neko är verkligen itsy-bitsy i sin lugg. då packar jag ner: * karaokemaskin * 30 liter hembryggt mjöd * släktknogjärnet från farfar * fräcka visor 1-5 * brännbollsutrustning .. så kör vi igenom kvällen i samma ordning. ok? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.