Jelena Postat 18 juli 2009 Postat 18 juli 2009 (redigerat) Jag är en utåtriktad, intelligent och glad tjej på 20 år som tidigare uppträtt mycket på scen med sång & dans i skolan men aldrig har tagit steget vidare professionellt. Har alltid tyckt om att sjunga och har en dröm om att bli artist jag verkligen vill försöka förverkliga, inte främst för att bli känd eller tjäna pengar utan för att jag älskar att underhålla folk med min sång. Söker dig som behöver en sångerska. Jag kan anpassa mig till vilka musikgenrer som helst men kan på rak arm säga att jag föredrar: Pop, R&B, ballader och vocal-Trance/House - allt utom rock. Som plus kan jag tillägga att jag älskar att skriva texter, rimmande sådana (kommer förmodligen bli författare senare i livet) men vill utveckla mitt skriveri till att de blir mer som låttexter nu. Jag kan inte allt nu, men jag är redo och sugen på att lära mig att: sjunga, skriva fantastiska låttexter, jobba med musik och röra mig på scen eftersom allt detta är en passion för mig! För tillfället har jag bara en gammal mp3 som kan spela in min röst med 96 kbps kvalité. Planerar dock att skaffa en hemmastudio om jag inte finner någon passande som vill sammarbeta med mig. /Jelena Redigerat 18 juli 2009 av Jelena
DieHard (oregistrerad) Postat 18 juli 2009 Postat 18 juli 2009 Skaffa dig en hemstudio i alla fall. Samarbetar du med någon är det mycket lättare. Det finns bara fördelar med att skaffa det. Det är utmärkt när man vill bolla idéer. Och bra idéer kan ju som sagt var komma när som helst. Spelar ingen roll om man träffas ofta. Du tjänar på att ha en en egen hemstudio. Behöver inte kosta så mycket heller.
sixties Postat 19 juli 2009 Postat 19 juli 2009 med en egen hemstudio kan du även samarbeta med folk i hela världen, bara att skicka en låt till dig, du sjunger in ett sångspår och skickar tillbaka för att läggas in i låten. själv sysslar jag inte med sån musik du vill göra men det finns säkert många här som vill ha hjälp med sång men kanske inte bor på samma ställe som dig.
Piccazzo Postat 19 juli 2009 Postat 19 juli 2009 För tillfället har jag bara en gammal mp3 som kan spela in min röst med 96 kbps kvalité. Planerar dock att skaffa en hemmastudio om jag inte finner någon passande som vill sammarbeta med mig. Det är ju alltid bra om du lägger upp nån låt oavsett om kvalitetn är dålig så att man kan bilda sig en uppfattning om din röst & talang.
Freddy Postat 19 juli 2009 Postat 19 juli 2009 Ja, köp på dig lite inspelningsgrejer och släng upp röstprover. ☺️
niklus Postat 19 juli 2009 Postat 19 juli 2009 tja, är du lite sugen på RnB/hiphop/house/techno kanske jag kan stå till tjänst, dock endast internet-collabs... kika gärna in på www.myspace.com/hoodrapmusic skulle vara nice med en tjej på reff ☺️
tobiaswedin Postat 23 juli 2009 Postat 23 juli 2009 Tja! Jag heter Tobbe, och jag och min trotjänare Alex är låtskrivare/producenter och musiker. Vi har skrivit och spelat ihop under ett antal år. Håller på mycket med jazz, funk, soul, rnb/hip hop. Nu har vi startat ett projekt som handlar om just det, Funkiga disco-groves, snygga ackord och fantastiska melodier. influenserna kan göras många men några viktiga är Motown-musiken!, Erykah Badu, Joss Stone, Raphael Saadiq, Medeski, Martin and Wood, Est, Guru'n Jazz matazz, The Roots, Funkadelic/Parliament, NWA, Jamiroquai, Mr Herbie! osv.
Sanchezco Postat 6 augusti 2009 Postat 6 augusti 2009 Hej Jelena! Jag heter Johnny Sanchez och jobbar som producent/låtskrivare. Tycker du verkar intressant och jag skulle gärna vilja lyssna på någon demo från dig! Hör av dig till min mail: sanchezco79@gmail.com Mvh Johnny S Catchy Music Productions Jag är en utåtriktad, intelligent och glad tjej på 20 år som tidigare uppträtt mycket på scen med sång & dans i skolan men aldrig har tagit steget vidare professionellt. Har alltid tyckt om att sjunga och har en dröm om att bli artist jag verkligen vill försöka förverkliga, inte främst för att bli känd eller tjäna pengar utan för att jag älskar att underhålla folk med min sång. Söker dig som behöver en sångerska. Jag kan anpassa mig till vilka musikgenrer som helst men kan på rak arm säga att jag föredrar: Pop, R&B, ballader och vocal-Trance/House - allt utom rock. Som plus kan jag tillägga att jag älskar att skriva texter, rimmande sådana (kommer förmodligen bli författare senare i livet) men vill utveckla mitt skriveri till att de blir mer som låttexter nu. Jag kan inte allt nu, men jag är redo och sugen på att lära mig att: sjunga, skriva fantastiska låttexter, jobba med musik och röra mig på scen eftersom allt detta är en passion för mig! För tillfället har jag bara en gammal mp3 som kan spela in min röst med 96 kbps kvalité. Planerar dock att skaffa en hemmastudio om jag inte finner någon passande som vill sammarbeta med mig. /Jelena
M3sslah Postat 30 september 2009 Postat 30 september 2009 Jag är en utåtriktad, intelligent och glad tjej på 20 år... Men är du kåt? 🙂 Bara skoja, alltid så kul när folk ska framföra sig inför nya möten, skolor, jobb osv. Inte så ofta man hör någon säga "Jag är en äcklig innåtvänd gubbe på 50 somrar utan intelligens och allmänt deprimerad, hör av er!" Hade varit kul att höra lite av din sång, du kanske har nåt klipp du kan lägga upp på Zippyshare eller nåt?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.