Scarved Postat 13 december 2004 Dela Postat 13 december 2004 Jaha hejsan nu har jag också hittat hit!! Eller ja jag gjorde det för ett tag sen men Addic59 tyckte jag skulle skriva en liten presentation om mig själv nu så då fick jag helt enkelt ta mig i kragen och göra det! 🙂 Jag spelar då trummor. Trummor i massvis, så gott det går! Mitt huvudinstrument så att säga. Men jag spelar även Gitarr, försöker lira lite piano o så eller ja. har en midisynth här hemma men det är jag totalt värdelös på! 🙂 Jag spelar även med Kenny (addic59) i bandet Aeonic vilket jag skulle tro han har gjort flitigt med reklam för här på forumet!! Sitter och gör massa egen musik med, ska försöka få upp lite här som ni kan få såga 🙂 Men ja det var la en liten presentation om mig!! Hoppas man kommer trivas här och att ingen är allt för dum mot mig!! Ha det gött och rocka på!! 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 13 december 2004 Dela Postat 13 december 2004 Ingen kommer va dum mot dig =). Då får dom med mig å göra 🙂 Välkommen Rikke för fasen =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slaptap Postat 13 december 2004 Dela Postat 13 december 2004 Nope, här är ingen dum. Willkommen ska du vara!!! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 13 december 2004 Dela Postat 13 december 2004 Välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PzYkBrYt Postat 13 december 2004 Dela Postat 13 december 2004 Willkommen trumfrände! Vi är snälla som få... oftast 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scarved Postat 13 december 2004 Trådstartare Dela Postat 13 december 2004 Haha! Tackar så hjärtligt för välkomnandet!! Ja det är ju bra det! Så man inte blir helt iväg skrämmd!! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Plus o Minus Postat 13 december 2004 Dela Postat 13 december 2004 Nope, här är ingen dum. Willkommen ska du vara!!! 🙂 snick snack. ///minus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 13 december 2004 Dela Postat 13 december 2004 (redigerat) Absolut välkommen! 🙂 Redigerat 13 december 2004 av osiris Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Debree Postat 13 december 2004 Dela Postat 13 december 2004 Hallao! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stinkey (oregistrerad) Postat 13 december 2004 Dela Postat 13 december 2004 Välkommen i Lussetid!! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 13 december 2004 Dela Postat 13 december 2004 Välkommen Scarved.... Det finns en hel symfoniorkester med trummisar här... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 13 december 2004 Dela Postat 13 december 2004 Godmorgon! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PerkaBalo Postat 13 december 2004 Dela Postat 13 december 2004 tjena tjena, å välkommen 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
insolitus Postat 13 december 2004 Dela Postat 13 december 2004 Tjo! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scarved Postat 13 december 2004 Trådstartare Dela Postat 13 december 2004 Välkommen Scarved.... Det finns en hel symfoniorkester med trummisar här... 😎 hahahahaha 😕 ja men det vore för jäävla ballt! o sätta ihop en hel orkester med typ 50 trummisar eller nått o bara lira 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jazzman Postat 13 december 2004 Dela Postat 13 december 2004 Välkommen ska du va iallafall 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 13 december 2004 Dela Postat 13 december 2004 Välkommen hit!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 13 december 2004 Dela Postat 13 december 2004 Tjenare! Din avatar ser lite skraj ut, som den där snubben med kastrull på huv´et i mumintrollet? Så illa är det inte va? (Jaja, med den avataren jag har kanske jag inte ska säga nåt 😳 ) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.