BrokenSpine (oregistrerad) Postat 17 juli 2009 Postat 17 juli 2009 (redigerat) Tjena folket, precis reggat här i hopp om att hitta ny DJ, som sagt. Letar efter någon som gör rap/hip-hop beats som även är sugen på ett långtids-sammarbete. Information Artistnamn: Lil' Lloudya Född: -94 Bor: Bjärred Genre: Rap/Hip-Hop Inriktning: Lyricist & Artist Söker: DJ & Rap-sammarbete Civilstatus: Straight Längd: 1.89 Vikt: 100 Kg Kontakt: DramaTiqq@Hotmail.com Var schyssta och posta bara seriösa svar! Redigerat 17 juli 2009 av BrokenSpine
Linus Postat 17 juli 2009 Postat 17 juli 2009 Du kommer nog inte få många erbjudanden innan du har något ljudexempel att visa upp. Vilken typ av rap vill du göra? Hur låter du? Var spelar du in? ...och så vidare. Det är långt viktigare än civilstatus och vikt. Lycka till!
BrokenSpine (oregistrerad) Postat 17 juli 2009 Postat 17 juli 2009 Du kommer nog inte få många erbjudanden innan du har något ljudexempel att visa upp. Vilken typ av rap vill du göra? Hur låter du? Var spelar du in? ...och så vidare. Det är långt viktigare än civilstatus och vikt. Lycka till! Haha, jag vet, men läste på någon annan snubbes ansökan att han skrivit det, så kände mig tvungen 🙂 Ska spela in en av mina låtar snart och se om det ger resultat 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.