Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Om du som jag tröttnat på bitbridge i cubase och sonar så finns det hopp, programmet Jbridge är ett ganska nytt och revolutionerande program som gör det möjligt att köra 32bit pluggar i en 64 bitars host eller omvänt. Man kan även köra det i 32bit-32bit om man vill få nytta av mer minne t.e.x

Till skillnad från bitbridge så funkar i stort sett alla pluggar jag har provat...i Jbridge...dessutom är prestandan märkvärt bättre...

Dock får man prova lite olika inställningar för vissa pluggar, en del plugga kommer att crasha med standard inställningen...har man dock ställt in rätt inställningar

för varje plugg så borde det funka stabilt.

Det programmet är såpass bra och revolutionerande att jag tror att många tillverkare kommer att inkludera det i sitt DAW, det funkar hur som helst många gånger bättre än Bitbridge.

http://jstuff.wordpress.com/jbridge/

Finns att prova gratis, men ljudet stoppas efter 20 minuter därefter får man starta om sitt daw om man vill fortsätta..

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.