Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Har tydligen öppnat trådar under fel rubriker för vilket jag blivit vederbörligen

näpst. Kan bara be om ursäkt.

Jag kan inte mycket om country men skulle gärna ha lite tips om artister och länkar där

man kan kolla upp dem.

Tycker själv att några av Neil Youngs plattor låter ganska mycket country. Här är ett

exempel.

Visit My Website

Annons
Postat

Problemet med att öppna en tråd under Musik-och sajttips är att ingen läser den.

Vem är det för övrigt som bestämmer att en tråd ska flyttas från ett ställe till

ett annat.

anarkisten1 (oregistrerad)
Postat

Alltså jag tyckte dom var taskiga mot dig, jävla typtag helt enkelt. Helt kortslutna på att kunna sätta saker och ting i en tidsrelation, det visar mer på en begränsning hos dom än dig.

Gammeltjo country har du här

http://www.youtube.com/watch?v=JkVE5AWp3Xo...page&fmt=18

Postat (redigerat)

Du har glömt att öppna trådarna :

Bästa Metalmusiken

Bästa Jazzmusiken

Bästa Klassiskamusiken

Bästa Hip HopMusiken

Bästa Filmmusiken

Bästa Balkanmusiken

Bästa Indinskamusiken

Bästa Technomusiken

Men för att svara på den här tråden :

Dolly Parton , Garth Brooks , Keith Urban , Shanaia Twain , Willie Nelson , Johnny Cash , Dixie Chicks , George Jones , David Allen Coe , Emmylou Harris , Tammy Wynette , Waylon Jennings , Hank Williams Sr , George Jones , LeAnn Rimes , Brad Paisley , Hank Williams Jr , Kris Kristofferson , The Carter Family , Lee Ann Womack , Johnny Paycheck , Brooks & Dunn , Toby Keith , Tim McGraw , Clint Black , Reba McEntire , Dwight Yoakam , Loretta Lynn , Trace Adkins , Vince Gill etc etc etc etc etc etc etc.

Redigerat av Piccazzo
Postat (redigerat)

Bästa Metalmusiken

Bästa Jazzmusiken

Bästa Klassiskamusiken

Bästa Hip HopMusiken

Bästa Filmmusiken

Bästa Balkanmusiken

Bästa Indinskamusiken

Bästa Technomusiken

Men för att svara på den här tråden :

Dolly Parton , Garth Brooks , Keith Urban , Shanaia Twain , Willie Nelson , Johnny Cash , Dixie Chicks , George Jones , David Allen Coe , Emmylou Harris , Tammy Wynette , Waylon Jennings , Hank Williams Sr , George Jones , LeAnn Rimes , Brad Paisley , Hank Williams Jr , Kris Kristofferson , The Carter Family , Lee Ann Womack , Johnny Paycheck , Brooks & Dunn , Toby Keith , Tim McGraw , Clint Black , Reba McEntire , Dwight Yoakam , Loretta Lynn , Trace Adkins , Vince Gill etc etc etc etc etc etc etc.

Tanken har kanske inte varit så mycket att skapa listor, utan att få tips, både för mig och andra om

ny musik att lyssna på. Det är därför jag tjatar om länkarna.

Du har dock helt rätt i att det finns utrymme för fler trådar.

Redigerat av SadamJR
Postat

Bästa Metalmusiken

Bästa Jazzmusiken

Bästa Klassiskamusiken

Bästa Hip HopMusiken

Bästa Filmmusiken

Bästa Balkanmusiken

Bästa Indinskamusiken

Bästa Technomusiken

Glöm inte

Bästa skapande tråden av SadamJR

Postat

Kom nyligen hem från USA där jag åkte bil i över 300 mil o lyssnade på en countrykanal som hette Highway 95. Kan bara konstatera att countryn har förändrats en del sedan 70-talet då jag hörde en hel countrylåt senast. Jag blev imponerad och sitter nu hemma framför Logic o försöker skapa...

Kolin

Postat (redigerat)
Vad är problemet?

Att du inte verkar kunna använda en sökmototor som tex Google utan startar en ny tråd för varje musikgenre istället för att söka lite på nätet själv , lyssna på låtar och bilda dig en egen uppfattning av vad som är bra eller dåligt.

Vem är det för övrigt som bestämmer att en tråd ska flyttas från ett ställe till

ett annat.

En Moderator m.a.o ansvarig övervakare för forumet.

Redigerat av Piccazzo
Postat (redigerat)
Att du inte verkar kunna använda en sökmototor som tex Google utan startar en ny tråd för varje musikgenre istället för att söka lite på nätet själv , lyssna på låtar och bilda dig en egen uppfattning av vad som är bra eller dåligt.

En Moderator m.a.o ansvarig övervakare för forumet.

Jag vet hur google fungerar. De här trådarna är bara ett försök att få människor

att dela med sig av sina kunskaper. Har fått tips om flera artister som jag inte kände

till på det här viset, och det verkar som, din gnällspik, flera andra också

har fått det. Det har heller inte i första hand hamnat om musikgenrer.

Varför skriver du själv inte om något i stället för att klaga över vad andra skriver om.

Fundrar för övrigt på flera nya trådar.

Redigerat av SadamJR

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.