shamani (oregistrerad) Postat 12 juli 2009 Dela Postat 12 juli 2009 Hej! shamani, det är jag det. Blev medlem idag - 090712. Sjunger och spelar gitarr. Hittade hit när jag sökte info om förstärkare till min nya vän. Vännen är en Sierra halvakustisk gitarr, inköpt för bara några dagar sedan. =) Helt novis på halvakustisk så jag har en del att lära mig och det verkar finnas en del kunniga medlemmar som kanske kan bidra? Hoppas att jag kan bidra med något själv också. =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 12 juli 2009 Dela Postat 12 juli 2009 Hej och välkommen! Jag tror du å din vän gitarren kommer att trivas här på forumet. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ihzon Postat 12 juli 2009 Dela Postat 12 juli 2009 Hej och välkommen. Jo det finns många kunniga inom gitarr jag är en av dom men halvakustisk kan jag inte. Men allt inom akustisk och elgitarr är jag duktig inom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Taus Postat 12 juli 2009 Dela Postat 12 juli 2009 Välkommen 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
shamani (oregistrerad) Postat 14 juli 2009 Dela Postat 14 juli 2009 Tackar! Jag och mina två bästa vänner (gitarrerna) kommer nog att trivas alldeles utmärkt! =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.