mickestrang Postat 12 juli 2009 Dela Postat 12 juli 2009 Hej Tänkte införskaffa ett EMU 1212M AUDIO SYSTEM. Och en Studio Projects VTB1. Vad händer med audio-biten när det gäller spel? Kommer jag att kunna spel med ljud i så fall? Tacksam för svar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ihzon Postat 12 juli 2009 Dela Postat 12 juli 2009 Du måste spela in i datorn via ett inspelningsprogrammet. I inspelningsprogrammet i inställningar så väljer du ljud ut. Då är det samma ljud som förut via datorn förutom i inspelnings programmet där ut ljudet går via dina hörlurar eller annat. Kanske inte svaret på din fråga 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krokodilen Postat 12 juli 2009 Dela Postat 12 juli 2009 Jepp, Inga problem. Jag kör själv med ett Emu1820 och erkänner mig skyldig till att även spela spel. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SkunkFunk Postat 12 juli 2009 Dela Postat 12 juli 2009 Jag har inte stött på några problem i spel med 1212m, inte i någon annan situation heller för den delen. Köp den, det är ett fruktansvärt bra och flexibelt kort. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 12 juli 2009 Dela Postat 12 juli 2009 Kör så de ryk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oioioi Postat 12 juli 2009 Dela Postat 12 juli 2009 Hmm, menar han kanske ifall man kan spela spel osv med det externa ljudkortet som enda ljudkort till datorn? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mickestrang Postat 12 juli 2009 Trådstartare Dela Postat 12 juli 2009 hej igen Tack för era svar. Jag har alltså ett ljudkort på mitt moderkort just nu och det fungerar för WOW och Battlefield osv. men om jag kör ett 1212M och via BIOS kopplar bort det inbyggda ljudet, kan jag ändå använda 1212M för ljduet till spel? (använder SX3, VTB1 preamp) Tack igen på förhand...😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 12 juli 2009 Dela Postat 12 juli 2009 kan jag ändå använda 1212M för ljduet till spel? Jag ser inga problem med det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.