Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Är det nån som kommer ihåg Moirana? Eller Alrune Rod? Eller Klosterband? Eller Young Flowers? Eller Young Gods?

Vilket millenium pratar vi nu? 😆

Annons
Postat
Vilken tur att jag finns 😉

http://www.amazon.com/s/ref=nb_ss_gw/102-8...x=10&Go.y=7

annars gå vidare från de andra länkarna som finns på : http://www.myspace.com/pagestheband

Lycka till 😎

😮 Ibland är man mer korkad än vad som borde vara tillåtet. 😆

Tänkte inte över huvud taget på Amazon, utan jag har bara kollat med diverse fysiska butiker i Sverige - men det får blir en beställning från Amazon i stället då.

Stort tack för det självklara tipset. 🙂

Postat
I den här tråden måste jag ju nämna Pages, som visserligen sedan blev stora under namnet Mr Mister (som också var bra), men jag hade väldigt gärna sett en fortsättning på det ursprungliga konceptet också - för det var verkligen skitbra!

Har försökt få tag på deras första platta (som också heter Pages) på CD genom olika butiker, men har inte lyckats. Någon som har ett bra tips på någon pålitlig butik som fixar fram det man vill ha tag på...?

Ja, inte sant, vore kul med en länk där man kan kolla upp det här bandet som jag aldrig hört

talas om.

Väntar för övrigt bara på att Hellpig eller någon annan klåfingrig djävul ska flytta den här tråden

också till något ställe där ingen läser den.

Postat
Ja, inte sant, vore kul med en länk där man kan kolla upp det här bandet som jag aldrig hört

talas om.

Väntar för övrigt bara på att Hellpig eller någon annan klåfingrig djävul ska flytta den här tråden

också till något ställe där ingen läser den.

Lyssna och njut! 😆

Postat

Lyssna och njut! 😕

Pages är inte alls så dumma. Vart tog de där ackorden vägen? Kom att tänka på

Kim Beacon, men kan inte hitta några länkar.

Postat
Tror nog inte han gör det med tanke på att han tyckte den där bruttan gjorde briljant musik.

mm smaken är inte bara delad

den är uppfläkt 😕

DieHard (oregistrerad)
Postat
mm smaken är inte bara delad

den är uppfläkt 🙂

😆

Postat
I den här tråden måste jag ju nämna Pages, som visserligen sedan blev stora under namnet Mr Mister (som också var bra), men jag hade väldigt gärna sett en fortsättning på det ursprungliga konceptet också - för det var verkligen skitbra!

Har försökt få tag på deras första platta (som också heter Pages) på CD genom olika butiker, men har inte lyckats. Någon som har ett bra tips på någon pålitlig butik som fixar fram det man vill ha tag på...?

jag har PAges på LP. Det är fetast! 😆 Jag skulle nog slå ett slag för gemm.com ...det man inte hittar där finns inte, haha. 🙂 Lyssnar på Pages minst en gång i veckan. Troligtvis oftare. Mr Page himself.. Hans röst är så makalöst grym.

Lyssna gärna på hans "I always Cry at Christmas" som är ganska ny faktiskt. Han säger också att han ska släppa en ny skiva snart. Och det vore ju inte helt illa.. 😛 Han låter likadant som för 25 år sedan alltså. Fantastiskt. 🙂

Postat
jag har PAges på LP. Det är fetast! 😆 Jag skulle nog slå ett slag för gemm.com ...det man inte hittar där finns inte, haha. 🙂 Lyssnar på Pages minst en gång i veckan. Troligtvis oftare. Mr Page himself.. Hans röst är så makalöst grym.

Lyssna gärna på hans "I always Cry at Christmas" som är ganska ny faktiskt. Han säger också att han ska släppa en ny skiva snart. Och det vore ju inte helt illa.. 😛 Han låter likadant som för 25 år sedan alltså. Fantastiskt. 🙂

Det är så störigt - för jag har den också på vinyl - men jag vill ha den på CD, eftersom vinylerna och grammofonerna har åkt ut i förrådet. Har funderat på att spela in från vinylen och bränna en CD - men då får man ju knaster och skit med också, så det är bättre med en CD...

Postat
Det är så störigt - för jag har den också på vinyl - men jag vill ha den på CD, eftersom vinylerna och grammofonerna har åkt ut i förrådet. Har funderat på att spela in från vinylen och bränna en CD - men då får man ju knaster och skit med också, så det är bättre med en CD...

Så sant... Brände nog mina från nån kompis för hundra år sedan... 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.