Anders F Postat 5 juli 2009 Postat 5 juli 2009 Hejsan Min morsa är dansinstruktör och har köpt sig en bärbar dator med windows vista. Hon behöver ett program som är gratis för att räkna ut BPM:en i låtarna. Anänder sig av Itunes om det skulle finnas något till den som kan göra det. Testade att söka på forumet men fann inget om just det jag söker. Sökte på google, men hittade mest shareware och man vet ju inte vad som är bra eller inte. Tack på förhand MVH Anders
Linus Postat 5 juli 2009 Postat 5 juli 2009 Mixmeister BPM Analyzer, gratis för både Windows och Mac OS. Kan beta igenom hela hennes iTunes-bibliotek och mata in BPM i ID3-taggarna.
dysfunctional Postat 5 juli 2009 Postat 5 juli 2009 (redigerat) Mixmeister BPM Analyzer, gratis för både Windows och Mac OS. Kan beta igenom hela hennes iTunes-bibliotek och mata in BPM i ID3-taggarna. Den använder jag till mac å det funkar bra! Hett tips Gizmozis! Redigerat 5 juli 2009 av dysfunctional
Anders F Postat 5 juli 2009 Trådstartare Postat 5 juli 2009 Mixmeister BPM Analyzer, gratis för både Windows och Mac OS. Kan beta igenom hela hennes iTunes-bibliotek och mata in BPM i ID3-taggarna. Har testat det och det va precis vad hon behövde! Jättestort tack! MVH Anders
oscarb15 Postat 5 juli 2009 Postat 5 juli 2009 Mixmeister BPM Analyzer, gratis för både Windows och Mac OS. Kan beta igenom hela hennes iTunes-bibliotek och mata in BPM i ID3-taggarna. hur gör man så att den läser igenom hela itunes biblioteket och sedan matar in bpm:en i ID3-taggarna? 😄
Anders F Postat 5 juli 2009 Trådstartare Postat 5 juli 2009 (redigerat) hur gör man så att den läser igenom hela itunes biblioteket och sedan matar in bpm:en i ID3-taggarna? 😄 Välj öppna musikfil (eller vad det stod), och välj sedan itunes music mappen. Så gjorde jag iaf och det funkade 😛 MVH Anders Redigerat 5 juli 2009 av Gizmozis
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.