creel (oregistrerad) Postat 4 juli 2009 Postat 4 juli 2009 (redigerat) De första som hör av sig mixar jag åt helt gratis. Tanken är sedan att jag ska använda detta material som exempel på mixjobb och ta en mindre summa betalt för mixjobb. Men de första gör jag gratis som sagt! Kontakta mig via PM för snabbt svar där vi kan diskutera detta. Jag kräver dock att det ska vara hyfsat välspelat och inspelat. Om ni är osäkra på om jag duger åt er gör jag gärna en snabb testmix på en låt. Redigerat 10 februari 2010 av creel
joachime Postat 6 juli 2009 Postat 6 juli 2009 Indrängt i massor av reverb. Av det lilla man fått höra verkar det inte vara några större mängder reverb creel är ute efter. Snarare en viss kvalitet.
DieHard (oregistrerad) Postat 6 juli 2009 Postat 6 juli 2009 Nä tänkte mera på hans inlägg i andra trådar om mjukvarureverb kontra hårdvara.
creel (oregistrerad) Postat 10 februari 2010 Postat 10 februari 2010 Vilka genrer är du intresserad av? Det mesta funkar. Pop, rock och metal fixar jag dock bäst (gitarrbaserad musik). Av det lilla man fått höra verkar det inte vara några större mängder reverb creel är ute efter. Snarare en viss kvalitet. Alldeles riktigt. 😆😄
MattiasA Postat 10 februari 2010 Postat 10 februari 2010 Tyvärr har jag bara material ifrån band med riktigt dålig inspelningsteknik. Ändå har de gått gymnasieutbildning på LBS gymnasium. Nästan värt en belöning för den som får ordning på deras sound. Tyckte faktiskt Diehards inlägg var riktigt roligt /no offence Creel 😄 Annars finns ju schyssta multitracks på en del låtar. jag menar inte bohemian rhapsody o dom där kända som cirkulerar utan okända band som är helt ok. http://thewombforums.com/showthread.php?t=5928 http://thewombforums.com/showthread.php?t=7281 två låtar inspelade riktigt bra
MattiasA Postat 10 februari 2010 Postat 10 februari 2010 glömde av denna lista http://www.ultimatemetal.com/forum/product...g-practice.html
creel (oregistrerad) Postat 13 februari 2010 Postat 13 februari 2010 MattiasA: Ville du ha något eget material mixat? Annars kan du sluta kladda i denna tråd.
MattiasA Postat 13 februari 2010 Postat 13 februari 2010 Lugna ner dig. Jag gav dig ju en massa länkar med material. Vad är problemet.
Fertan Postat 13 februari 2010 Postat 13 februari 2010 Lugna ner dig. Jag gav dig ju en massa länkar med material. Vad är problemet. 2009-07-04, 20:50 Inlägg #1 "De första som hör av sig mixar jag åt helt gratis." Tvivlar på att du är bland de första ett halvår efter att tråden skapats...
MattiasA Postat 13 februari 2010 Postat 13 februari 2010 Eftersom jag fattade det som att han ville ha välspelat material att mixa så ville jag bara upplysa om att det finns att få tag på olika håll. Och eftersom det inte framgår av tråden om han fått tag i en mix eller inte så var det bara i all välmening jag skrev i denna tråd.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.