harryhaller Postat 3 juli 2009 Postat 3 juli 2009 Försökte ladda upp låt till Studio Forum, men något blev fel. Förmodligen pga filen är för stor, 40 mb. När jag renderat från Live Ableton är filerna alltid så stora, men när jag bränner dem komprimeras och konverteras dem. Jag sparar dem i Windows Media Player, men jag vet inte hur man för dem därifrån till "nedladdningsrutan" på Studio forum. Dessutom verkar det inte som om dessa wmw filer accepteras. Hur skall jag göra?
Hellpig Postat 3 juli 2009 Postat 3 juli 2009 Ett tips; exportera dem som wav-filer, ladda hem WinLame (gratis) och konvertera dem till MP3.
harryhaller Postat 3 juli 2009 Trådstartare Postat 3 juli 2009 Ett tips; exportera dem som wav-filer, ladda hem WinLame (gratis) och konvertera dem till MP3. tack för tipset, men min dator tillåter mig inte ladda ner WinLame. Kommer upp en ruta som säger att det inte är ett "giltigt program"för Windows. Någon som vet hur man kommer runt detta?
harryhaller Postat 3 juli 2009 Trådstartare Postat 3 juli 2009 laddade ner lamedropxp nånting istället. Funkar perfekt. Tack! Harry
Björn Olsberg Postat 3 juli 2009 Postat 3 juli 2009 laddade ner lamedropxp nånting istället. Funkar perfekt. Ett alldeles utmärkt val av program 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.