Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Är det bara jag som inte har vänner som är lika aktiva som jag när klockan slagit 02:45 och man är pigg som en lärka?

Om så inte är fallet kanske betapet kan vara lösningen? Det är ett gratis alfapet-spel på nätet.. med ett rankingsystem så alla vet hur bra (eller som i mitt fall - dålig) du är på svensk ordkunskap och fantasi...

Utmana mig gärna (du kan nog samla en massa poäng)..

Pusa heter jag där oxå..

Happy word hunting!

haha.. glömde ju att skriva adressen

www.betapet.com

Redigerat av Pusa
Annons
CitizenKane (oregistrerad)
Postat

finns det en version på engelska på nätet? har inte lyckats hitta en som är lika bra som betapet, dom grabbarna som har gjort betapet borde fixa det...

Postat

Det här kan ju vara kul... jag lider ofta av insomnia. 😳

Ehh.. jaha, nu har jag reggat mig, lagt dig som kompis, och spelat röven av mig själv...

Hur utmanar jag dig?

(inte för att det blir någont utmaning dock, har inte spelat sånt här på decennier 😉)

Postat
Det här kan ju vara kul... jag lider ofta av insomnia. 😳

Ehh.. jaha, nu har jag reggat mig, lagt dig som kompis, och spelat röven av mig själv...

Hur utmanar jag dig?

(inte för att det blir någont utmaning dock, har inte spelat sånt här på decennier 😉)

Bara att swe efter när jag är inne.. sitter typ ofta och lirar.. men det går åt helvete.. hehe.. men pusa heter jag.. vi måste helt enkelt vara inne samtiidgt bara och "mötas upp"..

Kul..

gonna kick ya ass!!

Postat
Heter Bostak på betapet och har kass rating 😳

Drar gärna en match!

Säg tid och plats bara.. (typ efter 22).. så är jag på.. 😉

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.