base10 Postat 2 juli 2009 Postat 2 juli 2009 Några fler än jag som får dessa symptom pga den starka värmen?!1 Huvudvärk Yrsel Slänger ur sig flummiga kommentarer Ett hav av svett Solsting Längtan tillbaka till våren Tappar aptit Dricker några liter extra (det behövs ju) Svullar på glass Mixar otroligt dåligt Medicin mot värmen, finns det? 😉
tordA Postat 2 juli 2009 Postat 2 juli 2009 det viktiga är att komma i håg detta när vi svär över det förbannade kylan i vinter... 😉
Fidden Postat 2 juli 2009 Postat 2 juli 2009 Sommar med högtryck Varmt och svettigt som tusan Bättre med vinter
Vallhagen Postat 2 juli 2009 Postat 2 juli 2009 Ah, väder, det gamla härliga samtalsämnet! 😏 Nä jag klagar aldrig på värmen. Men nu gör jag fan fan ett undantag fan. Ty jag är sjuk, har dratt på mig nåt elände som sedan helgen inneburit bl a bergodalbanefeber med toppar över 39. Sommarhettan lindrar inte. Jävla lidande. Fan.
tordA Postat 2 juli 2009 Postat 2 juli 2009 doktorn rekomenderar en väl kyld... för invärtes bruk endast !
debatt Postat 2 juli 2009 Postat 2 juli 2009 (redigerat) Jag fick lunginflammation i två omgångar nyligen, då den inte ville ge med sig och i måndags inflammation i armbågen. Aj! Annars så verkar det som om jag har kronisk feber f.n. - det kallas nog värmeslag. Det har jag haft förut. Men jag föredrar helt klart värme framför kyla. Under det senare får jag ingen luft alls. Nu får jag iaf nån luft, även om den står still. Det värsta med värmen glömde ni! Eftersom det konstant är 30 grader inne så går alla grejer sönder som har med musik att göra. Tips på kylning?? Redigerat 2 juli 2009 av debatt
SadamJR Postat 3 juli 2009 Postat 3 juli 2009 Sommar med högtryckVarmt och svettigt som tusan Bättre med vinter Kors i taket, turning japanese, en haiku. Har du flera? Kunde nästan vara en egen tråd.
Fidden Postat 3 juli 2009 Postat 3 juli 2009 Kors i taket, turning japanese, en haiku. Har du flera? Kunde nästan vara en egen tråd. jag tror faktiskt vi har en gammal haiku-tråd... Javisst, här har vi den... och titta, jag hade till och med skrivit en riktig djuping! 🙂
base10 Postat 29 juli 2009 Trådstartare Postat 29 juli 2009 och nu då..j@vla regn 😄 J@vla fanskap till väder, man blir aldrig nöjd med det. Inte är det vårat fel heller. Set vore ett -gudomligt- nöje att själv påverka vädret.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.