SadamJR Postat 2 juli 2009 Postat 2 juli 2009 Fick idag en begagnad cykel i utmärkt skick av en medmänniska som visste att behovet fanns och ekonomin var skral. Tillägnar henne den här låten:
Fidden Postat 2 juli 2009 Postat 2 juli 2009 Ååå, jag vet inte.. ska jag eller ska jag inte? Läget är perfekt, men sadam brukar bli på så konstigt humör... Åååååh, jag vågar inte 😮 eller jo... jag tar chansen! JAG GÖR DET!
SadamJR Postat 2 juli 2009 Trådstartare Postat 2 juli 2009 Blev bara lite sur, eller ärligt talat riktigt förbannad på att några människor var tvungna att angripa MJackson när andra var uppriktigt ledsna. Brukar inte använda ett sådant språk. Tyckte dock att det var på sin plats den här gången. Det känns bra att vi inte är ovänner. Nu ska jag ta mig en uppfriskande cykeltur, och den där hjälmen du har sitter ju som en smäck.
Memphis Postat 3 juli 2009 Postat 3 juli 2009 (redigerat) Schysst av henne! Behövs mer sånt här i världen. Redigerat 3 juli 2009 av Memphis
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.